Важна - полезна информация > Поправи си сам

Механичен брояч на W123 (ремонт)

(1/1)

200Е-16V:

Сваляте кората под волана бъркате с ръката и избутвате таблото.










Развивате датчика за налягането на маслото с ключ 10 и след това развивате жилото на километража и разкачате всички букси:











Развите всички болтове който държат платките към таблото и извадете километража

















Махнете капака на скоростомера:







Тези две пластмасови зъбни колела са общо място за отказ на брояча.Те често ще се повреждат.Огледайте ги внимателно, особено на предавка най-близо до входа за жилото на километража. В предавката между месинговото зъбно колело и пластмасовата червячна предавка понякога може да се изплъзне зъбното колело в своя вал, така че внимателно я тествате с пръст.



С отвертката е посочено зъбното колело което трябва да се завърта целия вал и номерата на цифрите.
Но в случая се получава "приплъзване" на вала, следователно числата никога няма да се придвижат.
Това е най-трудното от всички зъбни колела, което се поправя, но ще ви струва само много търпение.
Извадете главата на километража като развиете двата малки винта.





Повдигнете нагоре и да бъдете внимателни, за да вземете вертикалната пластмасова предавка и я оставете настрана.







Извадете оста внимателно като препоръчвам да залепите цифрите с тиксо и вземете свредло с подходящ диаметър което да сложите  на мястото на вала.






Наместете зъбното колело върху вала с помощта на отверка и го залепете.








Поставяте вала обратно,но много внимателно











Ето го и сглобеното табло

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия