Важна - полезна информация > Поправи си сам
Механичен брояч на W123 (ремонт)
(1/1)
200Е-16V:
Сваляте кората под волана бъркате с ръката и избутвате таблото.
Развивате датчика за налягането на маслото с ключ 10 и след това развивате жилото на километража и разкачате всички букси:
Развите всички болтове който държат платките към таблото и извадете километража
Махнете капака на скоростомера:
Тези две пластмасови зъбни колела са общо място за отказ на брояча.Те често ще се повреждат.Огледайте ги внимателно, особено на предавка най-близо до входа за жилото на километража. В предавката между месинговото зъбно колело и пластмасовата червячна предавка понякога може да се изплъзне зъбното колело в своя вал, така че внимателно я тествате с пръст.
С отвертката е посочено зъбното колело което трябва да се завърта целия вал и номерата на цифрите.
Но в случая се получава "приплъзване" на вала, следователно числата никога няма да се придвижат.
Това е най-трудното от всички зъбни колела, което се поправя, но ще ви струва само много търпение.
Извадете главата на километража като развиете двата малки винта.
Повдигнете нагоре и да бъдете внимателни, за да вземете вертикалната пластмасова предавка и я оставете настрана.
Извадете оста внимателно като препоръчвам да залепите цифрите с тиксо и вземете свредло с подходящ диаметър което да сложите на мястото на вала.
Наместете зъбното колело върху вала с помощта на отверка и го залепете.
Поставяте вала обратно,но много внимателно
Ето го и сглобеното табло
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия