Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Причина за омаслена дросел клапа и MAF и МАР сензори на М111  (Прочетена 2971 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Март, 2014, 22:33:12
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 111
  • Местонахождение: Бургас
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +11
    • instalaciqmb

Причината за омасляване дросел клапата и MAF сензора и засмукването на масло от МАР сензора,както и горене на масло от двигателя се крие в един клапан за вентилация на картерните газове.Когато клапана е запушен по линията за маслените пари почва да се качва масло и за това се омаслява дросел клапата.При М111 с MAP сензор това омасляване на дросел клапата може да доведе до всмукване на масло от вакум тръбичката от MAP сензора и запушването му.Почистването на сензора е невъзможно.Разглобявал съм PMS комутатор.От там това ще доведе до некоректна работа на двигателя и неправилно дозирана горивна смес.И ще се наложи подмяна на не така евтиния PMS комутатор.

Клапана и маркучите за атмосферен М111 са оградени на снимката и съответните каталожни номера,а в дясно са клапана и маркучите за компресор М111 :




На тази снимка е показан клапана за М111 компресор:




Маркучите се вкарват в оградените места на снимката:



При компресорните М111 и тези със пластмасовия всмукателен колектор се налага да се свали всмукателния колектор за да се подмени клапана и маркучите.При атмосферния М111 е необходимо само да се развие опорната планка на всмукателния колектор с формата на "Y" горе са 2-болта 13 ,а долу 1 болт 17.След като се махне планката има достатъчно място да си вкарате ръката да махнете старите маркучи и клапана и да сложите новите.

Друга причина за тези симптоми основно при компресорните М111 е в маслоуловителя.
Най-важното след като го свалите да проверите дали дренажния отвор в блока на двигателя е отпушен.Ограден с червено на снимката.Можете да го проверите с тънка тел в отвора и в него е забита дренажната тръба извита под 90 градуса и края и отива в картера,дълга 15 см.Маслото от блока се връща през тази тръба в картера.Когато ако не можете да прокарате тази дължина през тръбата значи е запушена.Тогава вече трябва да източите маслото и да свалите картера да свалите тръбата и да я почистите.След това трябва да поставите нови гарнитури и поставяте всичко на мястото си.
(Ако имам допуснати грешки в обясненията за пътя на маслото моля да ме поправите понеже това импровизиран превод от google)
« Последна редакция: 19 Януари, 2017, 01:00:08 от Bogo® »



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum