Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Свети ESP на таблото като запаля w203 c220cdi 2002 година  (Прочетена 27032 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

29 Декември, 2013, 22:30:01
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2013
  • Публикации: 10
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes C220 CDI w203

Вчера си купих mercedes c220cdi 2002g. w203 и като я запаля свети ESP . Kазаха ми че е грешка и при диагностиката ще я изчистят ... Някакви предложения къде точно да я закарам ?
Малко съм индианец ... слизам от пасат 1992г. без никакви електроники :D


29 Декември, 2013, 22:40:08
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
ами пиши от къде си
а иначе ще я изчистят ама преди това
ще има и други манипулации
трябвало е да питаш преди да я купиш

29 Декември, 2013, 22:55:31
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Добре дошъл колега и честито за новата придобивка! ok

Добре е да отидеш да е прочетат, но със  "стар диагноза"  в сервиз където си разбират от работата. Доста са възможните причини за да ти свети ESP. Ремонт по предницата на автомобила, различен размер гуми. Ако е ваден волана поради някаква причина и не е сложен правилно се получава тази грешка(изправяте волана от кормилната ос).

Малко инфо по твоя въпрос, за да ти стане ясно.

Цитат
"Electronic Stability Program (ESP) означава електронна стабилизираща програма. Това е система, която все по-масово се среща и прилага във всички съвременни автомобили. Основното и? предназначение е да поддържа траекторията на движение на автомобила съобразно зададеното направление от водача чрез кормилната уредба.


Принцип на действие


Системата работи посредством 2 основни датчика:

    - датчик, монтиран на кормилния вал - отчита завъртането на кормилното колело;
    - датчик, монтиран на пода на купето - отчита завъртането на автомобила в завой.

В електронния блок на системата е заложено правилното съотношение "ъгъл на завъртане на волана / ъгъл на завъртане на автомобила". Получената от двата датчика информация (ъгли на завъртане) се обработва и сравнява със заложените в паметта параметри. При регистриране на отклонение системата се задейства моментално, като подава управляващ сигнал към хидравличната помпа, която от своя страна подава спирачна "команда" към спирачния механизъм на някое от колелата. При спиране на определено колело се получава завъртащ момент, който насочва автомобила съобразно зададеното чрез волана направление.

Системата комуникира и с електронен блок (електронно устройство), управляващ работата на двигателя, към който при необходимост се изпращат сигнали за прекратяване на подаването на гориво (т.н. отнемане на газта). Системата получава данни и от датчиците за въртене на колелата, които обслужват и системите ABS и ASR. (В автомобила всички тези системи са обединени в една обща система за сигурност).

Системата работи автоматично и дискретно - без намесата на водача. Системата може да се включва и изключва чрез бутон на арматурното табло. При нейното задействене светва индикатор."
« Последна редакция: 29 Декември, 2013, 23:05:18 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

04 Януари, 2014, 12:51:09
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2013
  • Публикации: 10
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes C220 CDI w203
Мерси колега .. по принцип всичко си работи , само светят грешките . От София съм и незнам къде има стар диагностика .
Друг проблем - докато не загрее поне 30 - 40 градуса не ми работи километража и не се заключва автоматично а като загрее всичко си е ок .
ESP OFF копчето не работи и днес ще пробвам да се разровя в борда да и да рестартирам някои работи и да пробвам да го изключа за 1 кръгче .. tongue
Друго да питам имам 1 изгоряла свещ - какви пари , марка и как става смяната ?
Мерси предварително.

04 Януари, 2014, 15:11:29
Отговор #4
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
20-40лв най добре беру
смяната става трудно с опасност от скъсване
особенно ако от дълго време е изгоряла
километража имаш студена спойка
или при връщането на километрите
не са го препрограмирали като хората
докато ти светят лампите нищо не можеш да изключиш


04 Януари, 2014, 16:51:33
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2013
  • Публикации: 10
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes C220 CDI w203
Мерси колега за инфото за свещите
днес даже видях .. като запаля и свети отстрани ABS и докато не загрее после я гася и пак я паля не угасва, а докато свети нямам abs , esp .... напраоо откачам
къде в София около ( Люлин ) мога да направя добра диагностика и да ми изчистят тия грешки .... 
« Последна редакция: 04 Януари, 2014, 17:22:10 от dtabakow »

07 Януари, 2014, 23:51:32
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2013
  • Публикации: 10
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes C220 CDI w203
Ходих на диагностика ESP свети от изгорял заден датчик - ще го търся втора ръка че още 100 лева ми идва нанагорно  tongue  Mercedes-Benz-move



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum