Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: специфичен шум от мотора  (Прочетена 2883 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

21 Декември, 2013, 18:18:20
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2013
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

здравейте
Става въпрос за е 220 цди 2002г.w211.Колата прави следното когато задържа педала на газта на 2100 оборота при спряло положение оборотомера започва да играе и да се чува един грачещ звук.същото се получава и в движение когато колата стигне 2100 оборота започва този грачещ шум и към 3500 оборота се изчиства,както и при рязко натискане на педала нагазта.Ако някои се е сблъсквал с този проблем нека сподели как го е оправил,че вече изчерпах всеки един вариант.


21 Декември, 2013, 18:34:30
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Трябва да се чуе на живо, за съжаление с това определение не вярвам някой да ти помогне... За съжаление

24 Декември, 2013, 11:11:26
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2013
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=Km6Frju302Q" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=Km6Frju302Q</a>
 ето линк към вида на проблема и незнам вече как да го оправя.
« Последна редакция: 25 Декември, 2013, 10:46:36 от Bogo® »

25 Декември, 2013, 13:28:58
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
А мощност има ли? Пуши ли черно като караш и натиснеш газта?

25 Декември, 2013, 19:04:46
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2013
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Пуши доста когато е студена.За бързина ускорява можеби нормално немога да преценя за6тото я имам от 5 месеца няма единия катализатор(който е отзад),иначе влиза в авариен режим доста често.След като включа автопилот и го изключа винаги влиза в авариен режим.

25 Декември, 2013, 21:38:23
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Предполагам че дюзите сте ги гледали на живи данни как работят? Имаш някъде спукано по турбо пътищата, маркуч или интеркулер. Или някоя дюза се ебава.

26 Декември, 2013, 09:44:54
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2013
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
дюзите са рециклирани и пак не се оправи. може ли да е възможно от турбото да го прави,няма ли да свири, защото моито  не свири.

26 Декември, 2013, 12:34:39
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Може и от турбото да е,но ако е от него е лесно да се види налягането чрез компютър. За мен е нередност по турбо пътищата...

26 Декември, 2013, 15:42:07
Отговор #8
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 203
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +24
добре де като влиза в авариен режим какво
казва диагностиката
не може да няма някакви грешки

27 Декември, 2013, 21:10:35
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2013
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
egr  и дебитомера както и педала на газта,дебитомера го смених и работи egr не съм и май ще излезе че е от него . Някои знае ли в какъв ценови диапазон варира egr  и дали може да се поправя.

28 Декември, 2013, 18:52:51
Отговор #10
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 203
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +24
по вероятно е педала на газта
а ЕГРа се чисти сменя се само ако мембраната е спуката
а твоя може и да е електричиски
и новея дебитомер гледал ли си дали
работи щото много нови въобще не тръгват



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum