Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: ПРОБЛЕМ ЗАПАЛВАНЕ W202  (Прочетена 5850 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

31 Октомври, 2013, 13:37:49
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2013
  • Публикации: 9
  • Местонахождение: Pazardjik
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c200 95 godina
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван

Здравей те колеги имам мерцедес W202  2.0 136 коня със обикновена газова уредба проблеме е такъв паля на бензин давам 2000 оборора и минава на газ после като е изгаса автомати4но паля на бензин, после понякога пали от раз а пониакога задържам по 7-8 секунди дайе подава газ понякога заьапва пали а понякога и това не помага се една е задавена или неще да ка4ва бензин. Ходих на маистор за дузите и каза 4е нямя проблем на дузити нито и налиагането на рейката отодох на газаджиа сложи един стоп клапан ама понякога пак неще да пали газаджията ми обеснява 4е когато е карам на бензин компутара се програмира едно и после като е карам на газ компутара се програмира друго и когато е палиш компутара се шашка по принци 2-дни е карах на бензи и го няма този проблем пали от раз секи пат моля помогнета благодаря предвариелно


31 Октомври, 2013, 19:46:03
Отговор #1
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Септ. 2013
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Sofiq
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Opel Vektra
Здрасти,този автомобил има ли симулатори на сонда и дюзи с какъв изпарител е,има вариант да не затваря изпарителя или газовия клапан и да натича газ в колектора и да се задвя и като му пуснеш и бензин става още по гадно.Дори и стоп клапан да се сложи изпарителя не затваря ли файдата е малка.Ако си от СФ може да минеш да погледна ако не когато изгасиш колата извади маркуча от плочката и виж дали не излиза по малко газ.Според мен това е проблема.Ремонт на изпарителя или нов.

01 Ноември, 2013, 21:15:12
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2013
  • Публикации: 9
  • Местонахождение: Pazardjik
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c200 95 godina
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван

Колега здравеи проблема е в изпаритела маистора иска да ремонтира клапана на изпаритела и ако несе оправи да сменявам изпаритела друг маистор вика да си ремонтирам моя изпарител BRC 1000 KV а друг маистор вика да слагам турски мизпарите MIMGAZ били със мембрани на лавато и незнам какво да права излишни пари нямам някаква идея имаш ли

01 Ноември, 2013, 22:13:55
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега,

за БРЦ не знам как седи въпроса с ремонта им. Но бих те посъветвал да  монтираш нов Ловато или Ланди Ренцо.
За турски изобщо не си помисляй - мое мнение.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

04 Ноември, 2013, 11:08:04
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Септ. 2013
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Sofiq
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Opel Vektra
Ловато е добър вариан,а турския става за 1-2 години каране,зависи от бюджета.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum