Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Датчик за нивото на водата?  (Прочетена 4922 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

20 Октомври, 2013, 20:28:58
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2013
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: London-Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
  • Автомобил: C180 W202 98г C220 Cdi S202 Tiptronic 99г Land Rover Discovery 2.5 TD5 2000г

Имам питане към колегите с C180 с казанчето което е над радиатора дали са обърнали внимание датчикът който е от горе дали е мокар за нивото защото имам течност нормално но датчика ми е сух и ми бяха казали че не работи взех друг но видях това и с другия пак така никва промяна на какът приннцип работи има в края си нещо кафяво като пясак в него дали това е някав поплавак и трябя да се качи по някав начин защото като го обръщам не се мести и като го почуквам втвърдено е вътре и не мърда помагайте  welldone а това е датчика http://www.carid.com/1995-mercedes-c-class-cooling-parts/item-8262931.html това е казанчето и датчика е от горе http://www.ebay.com.au/itm/RADIATOR-MERCEDES-C-CLASS-W202-C180-C200-220-CLK200-E-CLASS-W208-210-E200-230-/230753384599?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item35b9f93897#ht_1902wt_1018 Happy Happy Happy Happy Happy


20 Октомври, 2013, 22:06:24
Отговор #1
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
Датчикът е с рид-ампула и магнит в поплавъка. Работи на принципа
отворено, затворено. Когато падне надолу течността, магнитът се отделя и
рид-ампулата затваря.

20 Октомври, 2013, 22:45:12
Отговор #2
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2013
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: London-Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
  • Автомобил: C180 W202 98г C220 Cdi S202 Tiptronic 99г Land Rover Discovery 2.5 TD5 2000г
Трябвали да е мокар????  При мен е сух няма капка вода по него

21 Октомври, 2013, 00:36:23
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Какво трябва да се разбира под: трябва ли да е мокър?
 

21 Октомври, 2013, 10:59:41
Отговор #4
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
Не виждам логика да е мокар.Принципа му на работа не зависи от това дали е мокър или сух отвънка.Като не си сигурен дали работи провери го с мултицета.


21 Октомври, 2013, 15:15:10
Отговор #5
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2013
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: London-Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
  • Автомобил: C180 W202 98г C220 Cdi S202 Tiptronic 99г Land Rover Discovery 2.5 TD5 2000г
ами не трябвали да има вода по него да може да измерва количеството ...? или си седи от горе без да има допир до водата и определя колко количество има

21 Октомври, 2013, 15:25:11
Отговор #6
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
Естествено че трябва да е мокър отвътре нали стои в казанчето.Аз това което разбрах от твоето питане дали трябва да е мокър  отгоре където са пиновете за буксата.Е там не трябва да е мокро.

21 Октомври, 2013, 19:04:09
Отговор #7
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2013
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: London-Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
  • Автомобил: C180 W202 98г C220 Cdi S202 Tiptronic 99г Land Rover Discovery 2.5 TD5 2000г
е да ама не мокар затова се учудих .... странно защо е сух моя ....

21 Октомври, 2013, 22:41:06
Отговор #8
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Частта от датчика, която е в казанчето трябва да е мокра,а тази която е извън трябва да е суха

21 Октомври, 2013, 23:16:19
Отговор #9
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2013
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: London-Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
  • Автомобил: C180 W202 98г C220 Cdi S202 Tiptronic 99г Land Rover Discovery 2.5 TD5 2000г
Разбрах от 200 16v но защо е сух има течност има налягане.... С една тънка клечка пробвах но не флизана доло точно колко си е датчика изпрязних течноста в стъкло миещото казанче но няма промяна и не ми светна лапмата за доливане в него


27 Октомври, 2013, 11:49:29
Отговор #10
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2013
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: London-Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
  • Автомобил: C180 W202 98г C220 Cdi S202 Tiptronic 99г Land Rover Discovery 2.5 TD5 2000г
датчика работи замериха го от какво друго може да свети лампата ???? ако е заседнал поплавака как може да се раздвижи ??

28 Октомври, 2013, 19:34:32
Отговор #11
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2013
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: London-Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
  • Автомобил: C180 W202 98г C220 Cdi S202 Tiptronic 99г Land Rover Discovery 2.5 TD5 2000г
измерихем на нова и двата датчика работят и за стъкломиещото и за антифриза а сега на къде ???? от какво друго може да е ? колата няма климатик казаха за някав блок електронен но това го правило когато колата има климатик ???

19 Декември, 2013, 01:57:23
Отговор #12
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
Еми щом и двата датчика са наред не съм много сигурен но мисля че най-вероятно имаш проблем с масата.Двата датчика са с обща маса.Аз друго логично обяснение не мога дам.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum