Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Съвет относно покупка на мерцедес Е класа W211  (Прочетена 54678 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

27 Септември, 2013, 22:16:46
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Септ. 2013
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Е320

Здравейте.
Нов съм в този форум и като цяло марката ще е нова за мен .

Така доста теми изчетох , доста характеристики на автомобила и стигнах до 2 варианта .
1.Мерцедес Е320 CDI R6 204к.с редови мотор автоматик от 2003 до 2006г - искам да попитам разглеждал съм доста теми за него , но нищо което ме интересува не съм намерил , примерно :
-като цена за смяна на консумативи в БС примерно филтри , масло , двигател (на колко км) , скоростна кутия (нея вече я знам 40 000км) но не знам цена и уплътнение и филтър ли има тази кутия .
-искам да знам този мотор примерно здрав ли е като цяло (имам база за сравнение примерно като 1.9 ТДИ моторите карам такава до сега да чукна на дърво нищо не съм пипнал нито дюзи , нито помпа , нито турбо и всичко е мерено преглеждано и е 6+)
-като цяло ходовата му част по Българските пътища (ако може да се нарече път) издържат ли , имам предвид не се разхлопват след 20-30-40 000 км (не целя дупки и пазя доста ) , каква е цената за предница долу горе ориентировъчна ако знаете ...
-И най-важното е Дюзите на комънрейл моторите знам че са ...... проблемни (не са като обикновено ТДИ) та тяхната цена каква е (доста четох за тях , но все теми от 2010г... , а това е доста стара информация , 2010 г тия мерцедеси бяха по 40-50 000 сега са по 15-20...
-въпросите със спирачната система ги знам всички (относно SBC, относно накладките как се сменят , тук почти нищо не ме интересува , от БС ще кажат дали е сменяно СБЦ или не на съответната кола )
-другия въпрос е виждам , че няма много такива мотори да се продават в интернет нов внос заслужава ли си ? Гледам доста собственици си продават колите със платени всички данъци , такси  , винетки , обслужени дали такъв не си заслужава повече от новия внос (да не би да ги продават защото им дават проблеми ?)

-да вмъкна по мотора верига (четох 200 000км) се сменя (нейната цена гледах я 270лв) тя със ролки и обтегачи ли се сменя ?

2.Вариант е Мерцедес Е280 ЦДИ W211 или 177к.с (тои е същия 3.2 мотор като Е320 но със 177к.с ) тук знам че всичко им е еднакво ... (не би ли трябвало с подходящ софтуер да стане пак 204 к.с ??? или се бъркам .
-и неговия вариант , но вече E280 ЦДИ w211 7г-троник -190к.с новия мотор (тук нищо не знам за него)
само знам , че скоростната му кутия е ..... доста сложна и скъпа за поддръжка и като цяло мотора е скъп , имам предвид (фор матик) е  , доста като гориво в градско , пари за консумативи , (но ако е по здрав от старите си предшественици ..... ще се наложи)


28 Септември, 2013, 18:08:42
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
1
-филтри 20-60 лв въздушен,40-50 климатик,30-50 маслен ,8лмасло 35-30лв , 40 лв скоростна кутия  букса филтър гарнитура,10л масло -25-30 лв
-мотора е здрав
-амортисьор1500лв нов 400лв рециклиране компресор втора употреба 400 лв другите части са сравнително здрави и безпроблемни
-дюзите на са проблемни ако зареждаш от читави бензиностанции и ако колата е поз 400 000 км.
а и втора употреба са 150 лв нови 800
- този моделл не е със SBC така че може да си спокоен
- верига се сменя доста след 200 000 реални и се сменя с ролките
2. информацията ти е много объркана и невярна

28 Септември, 2013, 19:24:40
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Септ. 2013
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Е320
Мерси много тия числа ми помогнаха доста ....

Точно този модел е със SBC след феис лифта не е със тези спирачки (поне навсякъде има такава информация , а и модула отпред ляво на двигателя се вижда една сива кутия която доста тръбички отиват към спирачките )


Компресор не ме интересува (защото това става дума за въздушното окачване) , аз не искам такава екстра поне така си мисля ...Обикновеното окачване амортисьор е някъде 300лв поне такава цена видях или се бъркам ...

Маслото на двигателя на колко км се сменя 10? 12000-15000 или зависи от вискозитета на маслото ...

По втория случай разлика между Мерцедес Е280 R6 177ps и Е320 R6 204ps няма в двигателите и 2та двигателя са 3.2литра дизел комън реил със едни и същи електроники единствено конете са намалени (мисля че заради митото на повечето коне при някои държави) само от мерцедес си знаят защо !

28 Септември, 2013, 22:22:56
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
за спирачките си прав
мислех че питаш за S класа
и да има и с обикновенно окачване но
с този двигател са по рядко
кубатурата им е еднаква но управлението е различно
и други разлики също имат



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum