Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: проблем с климатроник на с-200  (Прочетена 7990 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

12 Юни, 2013, 08:06:31
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Ямбол
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes Benz C-200 Комби

Значи проблема се състои в това че когато го включа тръгва работи около 30-тина секунди и изключва.А интересното е в това че няма пропуски в системата.И като изключи след това може да включи след 1-2 часа.


12 Юни, 2013, 12:47:16
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
това ,че няма пропуски значи ли ,че има и фреон
ако има ида на диагностика има доста други неща и датчици
които трябва да се замерят
може и дехидрататора да е задънен
въобще така по форуми тредно се оправя

13 Юни, 2013, 09:48:51
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Ямбол
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes Benz C-200 Комби
значи всичко е изрядно от страна на фрион и т.н. дехидратора е продухан само тези датчици не са проверявани. А има ли някакви релета за климатроника които включват.

13 Юни, 2013, 11:29:47
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
интересно как се продухва дехидрататор и какво точно е постигнато
с това продухване
наляганията как са  в момента на изключването какво става с наляганията
после отиваш на една компютърна диагностика да ти видят датчици и клапани
парките от пред тръгват ли като го включиш

14 Юни, 2013, 06:25:56
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Ямбол
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes Benz C-200 Комби
Като я закачи на апарата наляганията са в норма перката си върти нормално.То хубаво за диагностика ама в тоя скапан град всички много разбират и никой нищо не прави.


14 Юни, 2013, 09:31:38
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Добре дошъл колега fireman,

според мен,  най-добре е да намериш сервиз, който не само зареждат с фреон системата, а и да могат да направят правилна диагностика, за да се отстрани този досаден проблем. За Ямбол аз също не мога да ти помогна.

Поздрави!
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

07 Юли, 2013, 15:46:55
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2013
  • Публикации: 12
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedes C180
колега отиди да ти проверят нивото на фреона защото това което пишеш са признаци за липса на фреон.  Когато няма достатъчно  фреон климатичната инсталация изключва по ниско налягане. И е  нужно време докато  се изравнят наляганията в смисъл долната и горната граница.Това което ти пиша е за принципа на работа на нормална климатична инсталация на колата трябва да е съштия

18 Август, 2013, 13:37:54
Отговор #7
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Ямбол
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes Benz C-200 Комби
Реших си проблема с климатроника.В крайна сметка излезе някакъв датчик в купето който следял да не замръзне радиатора.Изолираха го и вече няма проблеми.Само не знам като е изолиран да не направи някаква беля но до сега няма забележки.

20 Август, 2013, 20:48:55
Отговор #8
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Реших си проблема с климатроника.В крайна сметка излезе някакъв датчик в купето който следял да не замръзне радиатора.Изолираха го и вече няма проблеми.Само не знам като е изолиран да не направи някаква беля но до сега няма забележки.

Здравей,

този датчик се намира в плафона. Следи за температурата  в купето.

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=gpGiClBKdrg" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=gpGiClBKdrg</a>
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum