Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Дизел на газ !?!  (Прочетена 9924 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

06 Януари, 2013, 19:46:08
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d

Надявям се да предизвикам интерес и достатъчно коментари с тази тема!
Дали може или не може,безспорно може защото в моя роден град има два Мерцедеса на газ една 124 с 5 цилиндров вентилирн с турбо 150 кс., момчето е направило и буса си също Мерцедес не знам модела но двигателя е 4 цилиндров 2000 кубика от най-старите дизели. Возилата вървят вече близо година.
Не знам дали е имал проблеми но вървят на смесен режем.Техническото изпълнение не е много сложно:газова бутилка в багажника,медна тръба до изпарителя ,от изпарителя към смукателните колектори на автомобилите от там газово въздушна смес в двигателя.Настройките са на "ухо".Друг познат ми се жалва за бензинов голф4, свиднало му за газов инжекцион монтирал обикновенна газова уредба на голфа покарал и му гръмнал  смукателния колектор,не съм разпитвал за други поражения.Ако монтирам на моя Мерджан възможно ли е да гръмне колектора?
Пича който е монтирал на 124 сподели за мощноста на колата"ефекта от газта е доста по осезателен отколкото от чип тунига",не съм много сигурен че този мотор може да се чипосва!Другия коментар е че му е паднал около 30% разхода!
Мерцедеса ми е е 300 д смукателните тръби на въздуха са доста подобни с на 124!Газта докато стигне до двигателя минава през 2 въздушни клапи.
Истината е някъде там beer


08 Януари, 2013, 09:31:08
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
От доста време се изработват такива уредби към дизеловите мотори на метан, около 30-35 процента доколкото знам спестяват от основното гориво.Съотношението нафта и метан е около 30 към 70,но не могат само на метан (природен газ).
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

09 Януари, 2013, 10:00:52
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d
Метан уредбата е тежка,трябва да е пропан.На камион или автобус става на метан!

09 Януари, 2013, 16:27:51
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Метан уредбата е тежка,трябва да е пропан.На камион или автобус става на метан!

Има вариант, но са скъпи бутилките - изработени си от титан.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

10 Януари, 2013, 20:52:19
Отговор #4
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Не е невъзможно, но аз лично не бих си правил подобни експерименти. А чип на атмосферен дизел за мен е доста безмислено - като няма турбина повече вървеж не знам как ще се постигне, а за икономия също е спорно дали има смисъл при положение че чипа струва няколко стотин, а ефекта ще е минимален, ако въобще има.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.


17 Февруари, 2013, 21:18:25
Отговор #5
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Февр. 2013
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: Sofia
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: E 190
Здравейте,мой приятел си монтира газ на микробус Спринтер и ми каза ,че има полза но ако пътуваш много,той пътува извън страната и е доволен, но в градски условия не се усеща толкова. Това е неговият коментар не знам точно така ли е? Ако някой има по точна информация нека да сподели.

21 Февруари, 2013, 18:34:01
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d

Не е невъзможно, но аз лично не бих си правил подобни експерименти. А чип на атмосферен дизел за мен е доста безмислено - като няма турбина повече вървеж не знам как ще се постигне, а за икономия също е спорно дали има смисъл при положение че чипа струва няколко стотин, а ефекта ще е минимален, ако въобще има.
[/quote]http://www.digitaltuning.bg/tuning/mercedes-benz/e/300-d-136-cv погледнете този линк и кажете може или не може?

21 Февруари, 2013, 18:37:15
Отговор #7
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d
Не е невъзможно, но аз лично не бих си правил подобни експерименти. А чип на атмосферен дизел за мен е доста безмислено - като няма турбина повече вървеж не знам как ще се постигне, а за икономия също е спорно дали има смисъл при положение че чипа струва няколко стотин, а ефекта ще е минимален, ако въобще има.
newbielink:http://www.digitaltuning.bg/tuning [nonactive] погледнете този линк и кажете може или не може?

21 Февруари, 2013, 19:14:47
Отговор #8
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Пича който е монтирал на 124 сподели за мощноста на колата"ефекта от газта е доста по осезателен отколкото от чип тунига",не съм много сигурен че този мотор може да се чипосва!Другия коментар е че му е паднал около 30% разхода!

т.е. ефектът е малко по-осезаем от никакъв :) Това в кръга не шегата.
Не знам откъде чисто технически идва повишаването на мощността и намалянето на разхода при промяна само на софтуера на автомобил с атмосферен двигател, освен разбира се, ако фабричния софтуер не е тотално некъдърен, което предполагам ще се съгласиш не е случая при Мерцедес.
Аз не мога да разбера сега дали рекламираш газови уредби за дизел или DigitalTuning. Виждаш, че темата ти не породи кой знае какви дискусии.
Сложи си чип или газова уредба на твоя автомобил, сложи малко снимков материал, навърти 20 000км и след това напиши впечатления. Тогава ти гарантирам ще има дискусия и коментари.
Сега да разтягаме лукуми какво пишело в еди кой си уеб сайт и какво бил казал някой си от незнаен сервиз няма голям смисъл.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

07 Юни, 2013, 12:05:03
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2013
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: София,България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes-Benz W202 c200 kompressor
Метановата уредба на дизелов двигател работи със смесване на горивата.Дизеловият двигател разчита на допълнителното смазване от самата нафта.Газта е много по-нискокалорична и не може да прави това,а частите за дизелов двигател са по-скъпи.От финансова гледна точка също не е изгодно,защото такава инсталация е скъпа ,а
 в скоро време се очаква цената на метана да скочи много. nono



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum