Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с С180 W202 98г. Прекъсва  (Прочетена 3832 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

29 Май, 2013, 22:08:30
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Май 2013
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте. Имам следния проблем. Притежавам С180 W202 98г. Работи на бензин и газ. От едно известно време ми създава проблеми с прекъсване, което го има и на ниски и на средни обороти, на високи не се усеща, но вероятно го има. Сутрин при студен двигател след запалване при потегляне, т.е. при натоварване усещам леко пукане в изпускателната система(това е на бензин). При постоянна скорост примерно 55 -60 на четвърта се усеща най-осезателно . На празен ход се усеща като притрепване приличащо на това при разбит тампон. Ситуацията е еднаква и на газ и на бензин. Сенени са масметър, датчик на разпределителен вал, свещи, кабели, бобини, но проблема си стои. Моля ви дайте съвет от какво може да е. На елкона ми казват прекъсване в 1,2,3,4 цилиндър и бедна смес. Нещо не ми се вързва.


29 Май, 2013, 22:14:25
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5111
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Добре дошъл donboneti,

скоро да си чистил дроселова клапа? Имам един въпрос, само на студен двигател ли го прави?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

29 Май, 2013, 22:21:54
Отговор #2
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 203
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +24
провери да не смуче въздух след МАФ сензора
и премери компресията
особенно ако отдавна си на газ

29 Май, 2013, 23:19:47
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Зацапана дроселова клапа или изкривена...
Може и ламбда

30 Май, 2013, 12:38:33
Отговор #4
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Май 2013
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Благодаря за бързите отговори. Ще се концентрирам върху почистването на дросела. Пукането го прави само при първоначалното палене, но прекъсването е и при топъл двигател. На газ карам от около 40 000км. Преди имах едо маркучле(това за картерните газове), от което теглеше въздух, но подмяната му не доведе до подобряване на работата. Ако почистването на дросела не помогне ще търся някой по-читав стенд.

17 Юни, 2013, 19:53:12
Отговор #5
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Май 2013
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Проблема изкочи от доста неочаквано място. За мен е малко учудващо, но е факт. Проблема се оказа в акумулатора. Имаше лоши клетки и е кипял. Всичко е мармалад в багажника. Проблема изскочи случайно, след като ми клекна акумулатора по моя вина. Както казват, всяко зло за добро. След смяната изчезна и пукането и прекъсването сега работи като часовник. Явно при неравностите по пътя вътре в акумулатора някоя или някои от клетките са давали на късо и са товарили, което е създавало ефекта на прекъсване. Иначе алтернатора си зарежда нормално.



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum