Здравейте колеги и приятели!
Вчера докато си правех осветление на вратите, което оргинално го има на Е класите се натъкнах на странно устройство с неизвестна за мен функция.
Тъй като кабела за плафончето на вратата при мен го няма в инсталацията го прекарах през маншона на вратата както трябва да бъде. Няколко дена преди това същата операция я направихме на С класата на колегата Карталски и всичко беше идеално.
Когато свалих корите обаче се натъкнах на въпросното устройство.
Намира се до педала на ръчната крачна спирачка в кухината на колонката на предната врата точно пред отвора, от където минава кабелния сноп от вратата към купето. Как прекарах кабела от там само аз си знам. На самата колонка под ограничителя на вратата има гумена тапа. Като се свали се вижда управлението на това устройство. Отвор с квадратен профил с който се задвижват две зъбни колела, които от своя страна задвижват зъбна рейка. Много по вид прилича на управление на шлюз с вертикално отваряне. Не се смейте, но вида му е точно такъв. Първоначално реших, че е нещо свързано с ръчната спирачка. Да ама не. Какво беше очудването ми, когато при прокарването на кабел към предната дясна врата се натъкнах на същото устройство, естествено точно симетрично на другото.
Няма никакъв начин да го снимам това нещо, защото е завряно на много неудобно място.
Ако някой знае или се е сблъсквал с това чудо на техниката да казва.
На колагата на колата няма такова нещо. Неговата е С250ТД , а мойта е С220Д 1994 година.
Благодаря на всички отзовали се предварително!
