Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с климатроника на МБ-124-250Д-1991г.  (Прочетена 1756 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

14 Май, 2013, 09:58:24
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Май 2013
  • Публикации: 4
  • Местонахождение: гр.Търговище
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

При първоначално пускане климатроника работи нормално-охлажда,включва му се перката и след1-2 минути компресора изключва и сам повече не включва.Като изгася двигателя и мине малко време мога да го пусна,но заработва малко и пак изключва!Зад акумулатора има една черна кутийка,казват,че е за управлението на климатроника.Намерих същата за проба да не би там да е причината,но работи по същия начин.Има ли реле,което да управлява включването на шайбата на компресора и къде да го търся?Може да е лоша спойка или нещо друго в него,да заработва за малко и като загрее да не иска да включи по вече.Защото колкото е по вече времето между пусканията,толкова по е възможно включването на компресора първоначално.Климатроника е с две колелца за настройване!Това имало значение!АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ,БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!! Автомобила е МБ124-250Д,лроизведен1991г.Изобщо за този вид проблем с климатроника,къде да търся причината?В ел.захранване,в климатичната система ли,евентуално запушване и създаване на противоналягане и защити някакви да изключват???Помагайте!!!     


14 Май, 2013, 13:33:55
Отговор #1
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Май 2013
  • Публикации: 4
  • Местонахождение: гр.Търговище
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Въпроса ми е свързан с проблема с климатроника на МБ124-250Д,1991г.Писах Ви за този проблем и някои майстори предполагат,че те са се скапали,дават грешна информация и за това компресора изключва.Но дали е така?Та къде се намират тези датчици и как мога да стигна до тях?Моля запознайте се с тормозещия ме проблем и помагайте!!!

15 Май, 2013, 09:58:46
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Апр 2013
  • Публикации: 29
  • Местонахождение: Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
на първо време трябва да се върже колата към машина за климатици да се види като се пусни какви налягания прави за времемто в което сработва и там ако налягането е твърде високо и перката се пуска наи вероятно има някакво запушване и се включва защитния клапан които гаси компресора. дехидратора(филтура на фреона) сменян ли е зад левия фар. ако не е най добре от там почни защото почти никои не го сменя и се получават такива неща. около 50-70  лв струва. ако си от Пловдив имам Приятел който си има машина и се занимава с климатици.


15 Май, 2013, 10:19:31
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Апр 2013
  • Публикации: 29
  • Местонахождение: Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
за вътрешната температура ти е в плафона горе има един маркуч е там. външния ти се пада под чистачката на самата кутия на блоурера Но първо провери системата както ти писах в другата тема накрая с тия датчици малко вероятно да са те.

15 Май, 2013, 21:52:07
Отговор #4
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 193
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
това зад акумулатора ти е управлението
ама като гледам въпросите ти
по-добре иди при някой който разбира
и има необходимите машини
правилно ти е казал колегата по-горе

17 Май, 2013, 22:25:58
Отговор #5
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Май 2013
  • Публикации: 4
  • Местонахождение: гр.Търговище
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Благодаря Ви за съветите.От гр.Търговище съм и ще потърся в някой сервиз такава машина.Не е сменено нищо по системата,освен едно керамично съпротивление,зад левия фар.Не включваше перката.Четох за този филтър на фреона,който се намира зад левия фар.На него има едно"позорче",Но докато работи нищо не се забелязва!Ще го поръчам да го доставят и ще го сменя и ще пиша отново какво се случва с проблема ми!Още веднъж Ви Благодаря за отзивчивостта Ви!!!Живи и здрави!!!

22 Май, 2013, 10:04:29
Отговор #6
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Май 2013
  • Публикации: 4
  • Местонахождение: гр.Търговище
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Здравейте.Послушах съветите Ви и потърсих машина за климатика в няколко сервиза в града,но нито една не разполагаше с необходимите накрайници за замерването му.Освен това съм с фреон 12 и тотално ми отказваха във всеки един сервиз.На края намерих една фирма за битови климатици и хладилна техника,та те закачиха един да го нарека манометър и проследиха работата на системата,докато работи.Констатацията беше безупречна работа на системата.Всичко по нея си е добре,но за мой "късмет"Спря докато бях там.Констатираха,че се губи захранването до датчика,който е над филтъра с прозорчето зад фара.Проблема е еладжийски!!!Съвсем случайно разбутах куплунга с онази черна кутийка зад акумулатора,която управлява климатроника и се появи захранването на този датчик над филтъра на фреона,компресора се включи,работи но след време пак изключи и се губи това захранване???Този ,който замерваше клемите,спомена-"тук управлява минуса",Каквото и да означава това!Огледах да няма нещо разпоено,но всички спойки са видимо добре.Напръсках с контактен шпрей клемите,но проблема остава!!!Нещо еладжийско е но какво???Помагайте!!!

22 Май, 2013, 19:12:46
Отговор #7
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 193
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
ами ти почти си си решил проблема
отвори го релето и не гледай
а презапой всички спойки
и опитай да "стегниш" клеймите
в буксата
и провери все пак бушона на климатика
и да закачат два манометъра
на ниското и високото и виж какво показват
да не ти е забил дехидрататора
и да прегрява фреона и да изключва аварийно
въобще така от разстояние е трудно да се дават съвети



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum