Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Имам нужда от съвет  (Прочетена 14181 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

25 Април, 2013, 19:47:56
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Септ. 2012
  • Публикации: 92
  • Местонахождение: Гр. Пловдив
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w202  M111.921 kW90

Днес колата ми качи градуси, които до сега не ми е правило впечатление да достига. Не съм запознат дали това е нормално или е индикация за проблем(ако е какъв).   Червената чертичка е днешния максимум.. а зелената е това, което гледах цяла зима и преди това. Тъпото е че не помня как беше миналото лято.
Моля ви споделете мнение. Има ли проблем или не..
Днес беше топло около 30 градуса, карах(2000об/м-2500об/м) с пуснат климатик(който не е мн наред).
В колата има 4л. антифриз концентрат разреден с около 3л. разтвор на -40градуса. Скоро смених водна помпа и при смяната съм долял 1.5л. дестилирана вода.


25 Април, 2013, 19:54:05
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Сега вече те разбрах, тази червената стрелка е 90 градуса, напълно нормално, особено при включен климатик в задръстване.  :wink:



Да не пиша нов пост, за твое вътрешно успокоение, моята кола лятото е малко преди 90 градуса с едно деление значи 89 градуса. Ама нали сам разбираш че 1 градус или 5 са без значение.
« Последна редакция: 25 Април, 2013, 20:18:18 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

25 Април, 2013, 21:21:42
Отговор #2
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
И моята качи тия температури в градски условия на климатик като тръгнах да се прибирам падна температура обаче ми се стори странно до ся не ги е вдигнала.И гледам компресора включва ама допълнителния вентилатор не включва и се оказа бушончето цъфнало :)  smiley-mb И после се оправиха нещата.Та колега виж дали ти включва допълнителния вентилатор.

25 Април, 2013, 22:56:27
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Червената чертичка е 100градуса, което не е добре. Най вериятно както казва колегат не ти работи перлата на климатика...

25 Април, 2013, 23:07:31
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Това безименно деление никъде не пише колко градуса е, ако някои има инфо ще е добре да го постне.
В големите жеги в задръстване доста често достига това деление и нямам ядове, да не забравяме, че Mercedes-Benz е с метална гарнитура на главата.


Виско съединител да не работи както трябва. Проверка с вестник, ако го спреш значи е за смяна.
Запушена охладителна система най-вече радиатора - разлика в температурата.
Термостата не отваря.
Двете перки на климатика работят на две скорости, втората мисля, че се включ. над 85-86градуса.
« Последна редакция: 25 Април, 2013, 23:10:18 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


25 Април, 2013, 23:35:58
Отговор #5
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Това деление наистина е много спорно дали е 90 или 100, аз след четене на 100 места накрая реших, че е 90, но независимо колко е нормалната работна температура, ако всичко е изправно е между 80 и това деление, а не над него. Ако днес е загрявала тогава лятото както го дават да е много горещо не знам къде ще отиде стрелката. По-добре е да се хване проблема от рано, за да няма после по-големи разходи. То при загряване няма чак толкова неща, които да са причина. Водната помпа си я сменил така че остават антифриз, капачка на антифриза, запушен радиатор, забил термостат.
« Последна редакция: 25 Април, 2013, 23:37:31 от M23J »
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

26 Април, 2013, 00:14:04
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Без да чета ти казвам че е 100 ако не вярваш махни си виското или ако си с електрическа откачи датчика и премери колко градуса стават като стигне там. Точно 100 не един път съм го мерил и не на една кола...

26 Април, 2013, 20:51:37
Отговор #7
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 24
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +6
  • Автомобил: Mercedes w124 250D 91'; Mercedes Sprinter 312D Maxi 98'; Yamaha YZ250F 05'
Днес се качвах на Белащица, Гълъбово и на моя хубосник му застана там стрелката, където MBnewmember е посочел с червената стрелкичка.Малко се постреснох, като взе да се вдига стелката mb-whew, но застана до там и почна да връща надолу  wink-mb
« Последна редакция: 26 Април, 2013, 20:53:39 от Dizelak »
Motocross is my life

27 Април, 2013, 01:31:04
Отговор #8
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
При работеща перка на климата в градски условия на мен ми стой между 80 и чертичката когато е по горещо клони по към чертичката но не я стига освен като не ми работеше вентилатора.

28 Април, 2013, 21:04:16
Отговор #9
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Септ. 2012
  • Публикации: 92
  • Местонахождение: Гр. Пловдив
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w202  M111.921 kW90
И моята качи тия температури в градски условия на климатик като тръгнах да се прибирам падна температура обаче ми се стори странно до ся не ги е вдигнала.И гледам компресора включва ама допълнителния вентилатор не включва и се оказа бушончето цъфнало :)  smiley-mb И после се оправиха нещата.Та колега виж дали ти включва допълнителния вентилатор.
Как точно ? Вдига температурата.. слизам, отварям капака и гледам дали се върти всичко що може ? write-mb


28 Април, 2013, 21:07:42
Отговор #10
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Септ. 2012
  • Публикации: 92
  • Местонахождение: Гр. Пловдив
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w202  M111.921 kW90
Днес се качвах на Белащица, Гълъбово и на моя хубосник му застана там стрелката, където MBnewmember е посочел с червената стрелкичка.Малко се постреснох, като взе да се вдига стелката mb-whew, но застана до там и почна да връща надолу  wink-mb
И при мен започна да слиза надолу, след 2-3 минути ама си изтръпнах..

28 Април, 2013, 22:39:14
Отговор #11
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
Как точно ? Вдига температурата.. слизам, отварям капака и гледам дали се върти всичко що може ? write-mb

Като включиш климата,когато включи компресора включва и допълнителния вентилатор не е нужно да стига 100 градуса достатъчно е да е достигнала работна температура от 80 градуса.И да не вдигаш капака допълнителната перка може и  да 2 на брой са достатъчно шумни и се чуват.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum