Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с Електрическа антена на w124  (Прочетена 3542 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

09 Ноември, 2010, 22:07:28
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0

Преди време антената ми отказа да излиза... Проверих... дали стига ток до от зад.. отива + към антената... и  постоянен... и такъв който е CD-то.... и минус има...  ;)
Проблема не е в самата антена... свалих е... и е закачих директно към акумулатора.... , тръгна... разгъва се и се сгъва....
Стигнах до едно реле... което имаше един разпоен кабел... , и при едно леко докосване.. се скъсаха и другите кабелчета... уж запомних кое от къде е... , купих ново реле... и го вързахме... но май обърках мястото на 1ния кабел... и ми изгоря бушон C (на капака на кутията с бушони пише че е и за ел. антената....) И новото реле се прецака....
Това е релето... старото.. с кабелите... мислех че са почти всички... но уви не беше така...

Купих ново реле... ето ги старото и новото...  (Старото е в ляво... новото е дясното)

След много опити.. релето  се развали.. крачетата са нежни и се чупят.... (много релета изхвърлих докато уцеля как трябва да са кабелите...)

Но пък поне са евтини... и лесно ги намерих.. в магазин "Панда"

Релето се намира под релето за мигачите... (поне при мен беше там... не знам дали някой него е добавил допълнително...)

Към него имаше свързани 6 кабела.... (2 черни... маса , 1 червен.. постоянен плюс (Към него беше запоен и жълтия от антената...  :o и заедно запоени на релето..), 1 зелен... плюс от CD-то , 2 сини... 1ния е синьо-бял, другия е синьо-червен... )

Гледах че като подавам ток директно от акумулатора... действа малко странно.. или поне за мен е странно... жълтия като го дам на - , а синьо-белия на + ..антената се разпъва... но малко... и спира сама...  Като дам жълтия на - , и сложа другия.. (1 по 1 ги слагам сините кабелите...)
синьо-червения... антената се разпъва до край... и моторчето продължава да върти... (Предполагам релето служи за да изключва... и да не се тормози моторчето...) до тук нищо странно... но ... антената не се прибира после... само когато обърна кабелите... жълтия на + , а синьо-белия на - , а с жълтия на + и синьо червения на - ... нищо не става...

Много се мъчих докато разбера кое как трябва да е....

Най накрая.... успях да уцеля... кой кабел къде е.... при това съвсем сам... и дори и сам запоявах... а ми е за 1ви път...   kid
Малко е грозно... но утре ново реле... и ще давам инструкции... на баща ми кой кабел къде да запой ...
7 дето съм го писал с синьо-червеното кабелче всъщност е на краче номер 8 ....
7 е заедно с 4 и ... на който е жълтия кабел


Когато радиото не е включено релето не е задействано.Тогава:

 контакт 5-3 е включен и масата "-" я има на 3 към антената
 контакт 6-4 е включен и плюсът 6 го има на 4 към антената
  антената е прибана
 Когато радиото се включи се подава плюс на бобината на 2. Тогава:

   3-5 и 4-6 се отварят и се затварят 5-7  и  6-8
 от краче 5 се подава маса на 7 на моторчето на антената
 от краче 6 се подава плюс на 8 на моторчето на антената
 антената се вдига
« Последна редакция: 09 Ноември, 2010, 22:09:24 от Nedko-w124 »
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum