Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с оборотомер след смяна на помпа Лукас с механична Бош  (Прочетена 3409 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

12 Февруари, 2013, 15:19:23
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Фев 2013
  • Публикации: 1
  • Местонахождение: Димитровград
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте колеги. Имам мерцедес w202 ц220 дизел. Смених ел. помпата " Лукас " заради проблем с датчика за гориво с механична на Бош по препоръка на майсторите. След смяната и центровка колата върви и ускорява нормално и гори 5,5 нафта, което е идеално за мен. НО се роди 1 проблем с оборотомера. След като мине 3000 об/мин , оборотомера отива на 0 и святка лампата за " BAS ASR " и Абс и той спира да работи. И сега карането неприятно, защото гледам да не минавам 3000 оборота. Ако обаче това стане ( няма как да не минеш 3000 понякога ) оборотомера се оправя след като изключа от контакт и след това го включа. Тази процедура я правя често и искам да се оправи. Четох в интернет че това е стандартен проблем при смяната на помпите , но неразбрах как трябва да се оправи. Ако може да ми дадете информация ако някои го е оправил или някои сервиз , в които се е случило това. Благодаря


14 Февруари, 2013, 20:59:23
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5115
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Добре дошъл колега megahertz, за съжаление аз поне нямам отговор на твоя въпрос.  Според мен, най-вероятно се получава заради кабелите, които се шунтират.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

28 Май, 2013, 16:14:56
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: гр.Плевен
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
Когато се направи операцията грамотно няма никакъв проблем. Моята помпа също е сменена с бошова и всичко си работи както трябва. Обортомера си работи на всички обороти и нищо не светва по таблото.
Това не е стандартен проблем, а нестандартен майстор. Нещо всички взеха да сменят тези помпи, ама 90% от "майсторите" се хвърлят с мисълта да вземат парите и нищо не правят. Аман от "майстори".
Доколкото знам се прави пренастройка на компа, за да не дава грешки заради механичната помпа.
Явно моя майстор е бил с класи по-добър от твоя.
Или твоя го е мързяло /или е недостатъчно образован / да си доизпипа нещата.
Само помпата ли е сменена при теб или и още нещо при операцията?
Поздрави! beer
« Последна редакция: 28 Май, 2013, 16:18:45 от sv_trener »

14 Юли, 2013, 20:21:26
Отговор #3
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Юли 2013
  • Публикации: 1
  • Местонахождение: Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Здравейте, бихте ли споделили как е решен проблема с гасенето на мотора? Като с едната помпа това става по ел. път а при другата с вакум?

15 Юли, 2013, 11:43:57
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: гр.Плевен
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
Няма никакъв проблем с гасенето на мотора.
Вариантите са два.
1. Пуска се вакуумното гасене през елекромагнитен клапан, който се управлява от ключа.
2. Сменя се контактния ключ с такъв от 124.На него си я има системата за вакуумно гасене. Прекарват се вакуум пътища и проблема е решен.
При мен е вариант 2.
Успех! beer

31 Януари, 2014, 16:25:22
Отговор #5
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Яну 2014
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
проблема не е в майстора
всички 220д с лукас с късия кабел го имат този проблем след смяна на помпата
проблема се решава  с кабел от алтернатора до оборотомера




Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum