Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с паленето  (Прочетена 5911 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

09 Февруари, 2013, 18:33:51
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Фев 2013
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: blagoevgrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

 Колеги, моля за помощ. Имам А 190 с гозов инжекцион. От скоро имам проблем с паленето. Първото палене е много трудно, след това пали и върви добре. Бях на диагностика, казват, че няма проблеми, смених свещите, горивен филтър, но проблемът си остава. Сутрин намя палене, пали трудно на десетият път. Помагайте!!!!!!!!!!!!!


09 Февруари, 2013, 21:18:16
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Колеги, моля за помощ. Имам А 190 с гозов инжекцион. От скоро имам проблем с паленето. Първото палене е много трудно, след това пали и върви добре. Бях на диагностика, казват, че няма проблеми, смених свещите, горивен филтър, но проблемът си остава. Сутрин намя палене, пали трудно на десетият път. Помагайте!!!!!!!!!!!!!

Добре дошъл колега jorobenz, паленето на автомобила ти е винаги на бензин и след което преминава на газ. Така, че газовата уредба няма връзка с паленето ти. Мерил ли си скоро акумулатора, алтернатора - на празен ход  трябва да ти дава с 14.2 волта - без консуматори, а с консуматори 13.8волта и по ниски стойности до 13.6 са допустими, но по надолу не. Също така се мери и за утечка, най-честия проблем са касетофоните. Бобина ако е няма как да бъде хваната Доколкото разбирам, върти  стартера без да пали? Не всеки път диагностиката може да хване проблемна бобина. На каква диагностика си ходил?
« Последна редакция: 09 Февруари, 2013, 21:28:47 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

10 Февруари, 2013, 19:07:23
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Фев 2013
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: blagoevgrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
колега мерси за съвета, утре ще ида да замеря акомулатора.бях на няколко диагностики.в мерцедес благоевград;после в бош дупница.няма оправия.

02 Декември, 2013, 20:07:03
Отговор #3
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Дек 2013
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
 mb-whew здравейте имам същия проблем с мерцедес А140 газ-бенцин сменил съм свещите кумих нов акумолатор ,но ефекта е същия като на колегата ходих и на диагностика всичко е на ред ,просто съм в безисходица.
Моля ви помогнете ми

03 Декември, 2013, 00:41:56
Отговор #4
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 204
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +24
щом не пали значи не е наред
1 предполагам никога не си сменял горивен филтър - собствениците на Акласа
никога не го сменяте щото е скъп
2 провери налягането което ти дава помпата - заради филтъра се скапва
и почва да не помпи ама и нея не я
сменяте щото и тя е цифра
3 провери клапана на рейката
4 проверете дюзите да не са прокапали и как разпръскват
5 колегата горе има газ ти имаш ли ако имаш
проверете и дюзите на газовата и клапаните - нищо че пали на газ
ако изтърват дави колата и няма палене
тези горните не се хващат на диагностика
и като правиш диагностика нека колата е студена и да
гледат живи данни и синхронизация

и накрая смени сервиза щом горните са ти казали че всичко е наред


15 Ноември, 2014, 17:00:28
Отговор #5
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Фев 2011
  • Публикации: 1
  • Местонахождение: Cофия
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Просто трябва да се променят настройките за студен старт. Това е проблем при всички бензинови    W168ци.



Сподели темата


Етикети: polendaka 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum