Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Меро се мъчи!  (Прочетена 2623 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

05 Февруари, 2013, 22:17:59
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Фев 2013
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: София,България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте колеги!От октомври месец карам Mercedes-Benz W202 C200 Kompressor 1996.Със застудяванета на времето колата започна да не работи добре.Колата не може да се изфорсира,когато натиснеш газта рязко глъхне и се дави,голям проблем са баирите.Моля, помогнете със съвет от какво може да е,също и къде да я закарам на диагностика.С уважение от новия член на сектата Мерцедес  wink-mb


05 Февруари, 2013, 23:05:41
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Добре дошъл колега Добромир1, скоро да си сменял горивен филтър?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

06 Февруари, 2013, 00:49:05
Отговор #2
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
Значи колега можеш да погледнеш релето за пренапрежение.Мисля че си с HFM система ако си с такава инсталацията на двигателя е проблемна по принцип на всички 111 мотори.Виж в какво състояние ако е зле аз мога да ти я подменя.Виж дросела в какво състояние е.Почисти го,кабела на дросела  също може да е зле. Цепни внимателно излоцията и виж как са вътре жиците ако излоцията им е заминала сменяй го или подмени кабелите.Виж дросела ти каккъв номер е ако като този https://mercedes-bg.info/index.php?topic=1529.msg14042#msg14042 замери напреженията и съпротивленията.Само че ако си с HFM  кабелите отиват на друго място на до такъв комутатор.Не изключвам и други прични за този проблем който да не зависят от електрониката

06 Февруари, 2013, 13:14:47
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Фев 2013
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: София,България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Филтера е сменян преди 4 000 км.Мисля че не е от него.Къде мога да намеря релето за пренапрежение?Благодаря за инфото>

06 Февруари, 2013, 23:27:00
Отговор #4
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
Филтера е сменян преди 4 000 км.Мисля че не е от него.Къде мога да намеря релето за пренапрежение?Благодаря за инфото>

Закремено е отсрани за блока на ABS-а има бушон 10А може и да са 2 бушона по 10А


07 Февруари, 2013, 13:00:11
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Фев 2013
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: София,България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Когато я купих,продавача ми каза че не работи добре от  датчик на разпределителния и ми го показа точно отстрани на мотора.Ще го снимам и ще го кача да ви го покажа.Освен това един познат ми показа че ми е мек маркуча от радиатора и не ми работи капачката на водата.Може ли проблема да е от това?  Happy за помощта!

08 Февруари, 2013, 22:08:31
Отговор #6
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
Колега замери което съм ти казал погледни си кабеляците дай снимка на това което са ти го показали че не работи.И тогава ще я мъдрим ако тия неща са наред.А относно маркуча и моя е мек ама нищо и няма :)Ако не ти е ясно питай



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum