Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Особености на конструкцията на буталните пръстени на фирма Gоtze и на TRW  (Прочетена 7038 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

08 Април, 2011, 11:01:35
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Горният уплътнителен пръстен е цилиндричен, с фаска на вътрешната повърхност, с поресто хромиране на външната повърхност. Долният уплътнителен пръстен е конусен, с опорно ръбче, с двустенна външна повърхност. Маслосъбиращият пръстен е с две фаски. с разпъваща се вита пружина и с хромирана външна повърхност.

Особености на конструкцията на буталните пръстени на фирма TRW
Горният уплътнителен пръстен е цилиндричен, с фаска на вътрешната повърхност, с поресто хромиране на външната повърхност. Долният уплътнителен пръстен е конусен, с опорно ръбче, с бъчвообразна хромирана външна повърхност Маслосъбиращият пръстен е с две фаски, с разтягаща се вита пружина и с хромирана външна повърхност.


*В скоби е посочена максимално допустимата стойност
Мотовилки
Мотовилката е с двойно Т-образно сечение, стоманена е, кована, със сменяеми черупки. Капакът на долната глава на мотовилката е с правоъгълно сечение. В двигателите на


Автомобилите, произведени слея 1985 п. при осовите си премествания мотовилката се опира в ушите на буталния болт. За подаване на масло към триещите се повърх ности в стеблото на мотовилката е пробит отвор.
 ЗАБЕЛЕЖКА: На двигателите 102.962 КЕ  разстоянието между осите на отворите на мотовилката е 149,0 мм.

Несъосност на отворите на главите при измерване на разстояние 100 мм от стеблото на мотовилката, мм, не повече от (двигател 102): 0,1.
Допустима неуспоредност на осите на отворите на главите при измерване на разстояние 100 мм от стеблото на мотовилката, мм, (двигател 102): 0,045. Биене на отвора на долната глава на мотовилката, мм, не повече от (двигател 102): 0,02.
Разлика в масите между мотовилките - не повече от 5 г.
« Последна редакция: 08 Април, 2011, 11:48:42 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети: конструкцията 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum