Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Налягането на маслото  (Прочетена 3561 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

21 Януари, 2013, 15:55:19
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0

Зов за помощ.Колеги моля помагайте отново.Случи ми се нещо стрянно.Значи от известно време като е студена колата и запаля се чуди първо на какви обороти да работи(м-у 200,300,500)докато не модам малко газ.Това ок.Ама в това време аз поглеждам стрелката която ми показва налягането на маслото(маслото ми в момента е на 2000км.).Другото странно нещо е че се чува едно леко прилопване като от клапаните ли от биелни  лагери ли е какво и аз нз.след като форсирам на 1000оборота и стрелката стига до 3.Но когато загрее колата на 85 градуса(оптималната и)стрелката на налягането пада до 1,5 (при отпуснат педал на газта), а сега е все още студено.представям си лятото като е по горещо и тази кола като се нагрее какво ще стане.Исках и друго да поясня само-при работещ двигател като отворя капачката на маслото на двигателя и пръска масло,незнам дали това е нормално.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "


21 Януари, 2013, 21:59:50
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Какъв е мотора и какво е маслото?

22 Януари, 2013, 08:48:38
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Ами мотора е 2.3 бензин(газ),а маслото е 15/40 Repsol.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

23 Януари, 2013, 02:08:55
Отговор #3
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 113
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
Значи колега трябва да си с  10W40 по спецификация на MB 229.1.http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.1_de.html

23 Януари, 2013, 09:36:21
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Значи колега трябва да си с  10W40 по спецификация на MB 229.1.http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.1_de.html

Добре де и ако е с 10/40 този проблем ще ми се оправи така ли.Аз си мислех че като е по стара колата трябва да е с 15/40 масло,за да уплътнява по добре.Значи докато още е студена колата налягането си е добре което за мен е малко като парадокс,защото при студен двигател металът се свива нали,а при топъл-металните части се разширяват и би трябвало да се уплътняват повече?Просто аз си нямам обяснение за това.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

23 Януари, 2013, 17:30:21
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Принципно най добре е да си с 0w40 втори избор 5w40 а 10w40  ако колата е на над 500 000 а 15w40 не знам кой малоумник те е накарал да го налееш.

23 Януари, 2013, 17:36:21
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Принципно най добре е да си с 0w40 втори избор 5w40 а 10w40  ако колата е на над 500 000 а 15w40 не знам кой малоумник те е накарал да го налееш.
Ми кой ми го е казал все пишман майстори.Аз даже като го сменях маслото незнаех какво да бъде и тоя "майстора" ми вика за тая кошница и М10д и е много скъпо масло(идиот).А тука се рових малко из нета,има ли някакво отношение някакъв редуциращ налягането клапан?
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

23 Януари, 2013, 20:04:12
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Защо хора които не са компетентни по даден въпрос дават съвети? Ето тива българия. Кажи на майстора си да прочете малко за маслата преди да дава съвети. На твоя мотор маслото е с тръбичка и манометър. Така че налягането идва директно от масления филтър.

24 Януари, 2013, 12:28:55
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Ок.Значи долу горе ми стана ясно до тука почти всичко.Въпросът ми,обаче е дали така е опасно да продължавам да карам?Тоест говоря за  лятото.Какви са допустимите стойности на налягането на маслото?
 И още едно въпросче извън темата.Някой случайно да има едно излишно моторче за предната чистачка което да му пречи в къщи(работещо евентуално)?По принцип ми трябва само едно зъбно колеленцепонеже моторчето си ми върти с него нямам проблем.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

29 Януари, 2013, 01:59:54
Отговор #9
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 113
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
Незнам до колко ще ти е проблем това масло, но на мен сами казвали че двигател с хидравлични повдигачи задължително 10W40 трябва да е маслото а твоя е именно такъв.Има една програмка Ауто дата тя много по компетентна от някой пишман майстори Mercedes-Benz-move Mercedes-Benz-move Mercedes-Benz-move

18 Март, 2013, 14:33:41
Отговор #10
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Значи скоро забелязах че масла по бързо загрото си ми е 10/40.сега е по топло времето и почнах да се притеснявам че сега по бързо загрява мотора и много по бързо пада налягането на маслото.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

18 Март, 2013, 18:35:11
Отговор #11
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Значи скоро забелязах че масла по бързо загрото си ми е 10/40.сега е по топло времето и почнах да се притеснявам че сега по бързо загрява мотора и много по бързо пада налягането на маслото.

Съжелявам за първото изречение даже не съм обърнал внимание как съм го написал,много странно звучи,в превод означава че маслото си ми е 10/40.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

20 Март, 2013, 04:54:03
Отговор #12
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 113
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
Освен маслената помпа друго не ми идва на акъла за този проблем.

20 Март, 2013, 09:21:04
Отговор #13
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Освен маслената помпа друго не ми идва на акъла за този проблем.

Тази масленна помпа подлажи ли на ремонт?
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

27 Март, 2013, 11:04:18
Отговор #14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Извинявам се че все още продължавам с тоя мой проблем,но гледах едно клипче-това

https://www.youtube.com/watch?v=Bn_r-3T1rzY&feature=player_embedded

на което се вижда как нивото на маслото съвсем леко се повишава и то само при много високи обороти а колата си работи като че ли нормално.На всичкото отгоре е МБ500.Как бихте го коментирали това? Mercedes-Benz-move
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum