Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Ремонт на гнп на мерцедес е 300 д  (Прочетена 14825 пъти)

0 Потребители и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

02 Януари, 2013, 11:33:41
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d

Доста четох за теч от гнп на редова помпа на мерцедес.Основния инструмент за развиване на щуцерите е един много скъп камък вложка казва се хазет 45.. окло 100 лв.Та един колега от форума ми подхвърли идея,застопоряващите пластини на щуцерите. Заварят се три пластини една върху друга пуска се рамо около 30 см и ключа е готов,по моргите ги има за цената въпрос на пазарлък,няма да ви излязат като въпросния хазет.Развиването не е кой знае какво проблем имаше при първия и втория щуцер пречеше едно маркуче към помпта та го смъкнах.Голямото развиване беше при смукателния колектор"дано не ми се налага смяна на подгревни свещи че е същото пилеене".Гледам колеги изкривяват тръбичките от щуцерите към дюзите,не ги кривете просто ги развийте  от дюзите и ги отделете настрани след като смъкнете щуцерите пазете старите дихтунги защото смених само гумичките на щуцерите,дихтунгите оставих старите.Чалъма на цялата работа е че се бележат щуцерите към помпата на какво положение са били и без смяна на дихтунга само със смяна на гумичката завиваме на абсолютно същото положение както са си били за да бъде натиска върху буталцата същия! Промяна в работата на двигателя след смяната няма а теча от помпата спря!След свършване на работата се замислих че застопоряващите пластини могат да се обрежат за да станат кръгли и да се заварят върху дълаг камък вложка е тогава можех да използвам динамометричен ключ да сменя и дихтунгите и да стегна по книга на 35нм.Дано съм  полезен!


03 Януари, 2013, 14:38:10
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Имам една питанка? Защо смъкваш всмукателните тръби? И защо при смяна на свещите също трябва да се свалят?
 Ключът на хазет струва около 60лв.
А и самите щуцери се завиват на килограми. Ако пренатегнеш или не донатегнеш след време мотора променя работата.

03 Януари, 2013, 19:40:44
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d
За да стигнеш до гнп и подгревните свещи няма как да не смъкнеш смукателния колектор.Точния модел на мерцедеса е w 210 e 300 d 1996.За момента мерджана работи добре помпата не капе всичко е ок.Имах проблеми с намерането на въпросния хазет!Ако го имах щях да направя всичко по книга!След време ако имам промяна в работата на двигателя ще  потърся златния камък"хазет"!

03 Януари, 2013, 19:59:06
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Мдам, ето този прословут ключ ти трябва.

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

06 Януари, 2013, 19:58:42
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d
Навъртях вече около 200 км гнп не тече промяна в работата на двигателя няма.Искам да допълня:При монтажа на тръбичките първо монтирайте краищата към помпата стегнете след това към дюзите без да стягате само прикрепете.Желателно е да ви е читав акумолатора.започнете да въртите на стартер докато излезе нафта по всичките тръбички към дюзите"пълнят се сравнително бързо" стягайте и сте готови!


12 Февруари, 2013, 23:31:33
Отговор #5
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Ян. 2012
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: varna
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedes 124 300d
newbielink:http://instrumenti.org/index.php?route=product/product&product_id=292 [nonactive]
тук намерих малко по евтин дано съм
полезен

13 Февруари, 2013, 09:29:54
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
тук намерих малко по евтин дано съм
полезен

Да, със сигурност си полезен. ok
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

15 Март, 2013, 18:26:05
Отговор #7
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Март 2013
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Казанлък
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: E 300 D
Колеги да ви споделя моята сага и ако можете помагайте! Преди година ми смениха уплътненията на щуцерите и колата коренно промени работата си, стана по шумна.(забравих да кажа че е 300 чист дизел с механична помпа).Не ми обясниха нищо ,освен че след известно време щяла да отихне(да ама не),от тогава карам така и като позагрее горе - доло утихва ама нищо общо с преди.Чак сега разбирам каква била работата ,та въпроса ми е ако се сменят наново тези уплътнения ще се оправи ли този проблем?
Да продължа!Започна и да гори масло,казаха ми гумички на клапани.Отваряме главата смяна на водачи ,гумички и цялостно обслужване на главата + нови сигменти и всякакви гарнитури.Да ама продължава да пуши даже като е студена,Доколкото знам на нови сигменти им трябват някакви километри да се изминат за да легнат хубаво в целиндрите, викам си добре ,това може да премине след време.Започна и да гълта въздух от някаде, реших да сменя мъркучите преди ГНП,грубия филтър и решавам да почистя резервоара.Като развивам пробката какво да ви кажа, вътре има масло ама така да се каже в обилно количество 50 на 50. Та се оказа че този ремонт на главата е бил напълно излишен защото, маслото е влизало от някаде другаде и с обратната нафта после в резервоара.Ето дотук съм стигнал.Сега пък някои хора ми викат да сменям ГНП,ама преди да сменя тези щуцери колата ми беше супер ,карам я 4 години и не ми е създавала никакви проблеми!
Помагайте ако можете.От каде може да влезе това масло в резервоара и има ли оправия според вас този проблем?
« Последна редакция: 15 Март, 2013, 18:30:33 от sofine »

15 Март, 2013, 20:46:37
Отговор #8
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Здравей колега,да попитам: как разбра че има масло в нафтата? Кой ти сменя о-пръстените, там се стяга на кг  и принципно е най добре да се закачи на стенд помпата...

16 Март, 2013, 08:43:31
Отговор #9
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Март 2013
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Казанлък
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: E 300 D
Ами понеже започна от някаде да ми смуче въздух и реших да сменя всички мъркучи ,който вървят от резервоара до помпата,след това профилактично да изчистя резервоара.Забравих да кажа че колата е комби и много лесно се източва нафтата от него.Беше почти чисто (почти никакви твърди частици а цедката на пробката беше абсолютно чиста),но като прецедих и налях горивото в чиста и бяла кофа нафтата изглеждаше като кока кола.Винаги съм зареждал на омв или лукоил.Предполагам че там няма как да ми заредят чак такава нафта.Пък и след смяна на гумички и сигменти да пуши така синьо на студен двигател според мен означава че пак продължава да влиза от някаде масло в горивната система.
А о-пръстените на щуцерите ми ги смениха в сервиз и не знам как са ги стягали ама като си взех колата тракаше все едно не беше моята.Относно стенда не ми казаха че се налага при този случай.
« Последна редакция: 16 Март, 2013, 08:51:00 от sofine »


16 Март, 2013, 09:59:19
Отговор #10
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Ами в случая вече се налага, понеже този който ти е сменял о-пръстените въобще ене е знаел какво да прави. Колата пуши синьо и от прецакани разпръсквачи и от въздух в системата.
 В ГНП-то минава масло от мотора което я маже възможно е тея машиноядци които са ти пипали по колата да са осрали нещо по помпата и от там със обратната нафта да имаш масло в резервоара.

16 Март, 2013, 10:40:59
Отговор #11
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Март 2013
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Казанлък
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: E 300 D
Да определено ще мина стенд другата седмица и после ще пиша какво е станало.Като говорих с дизел сервиз ми вметнаха че може да вкарва масло от подкачващата помпа,която е закрепена на ГНП-то.Тази помпичка също се маже централно направо от гнп и на буталото и имало семеринг който като сдаде багажа пускал масло в нафтата,която влиза в горивната помпа,минава през цилиндрите ,кадето го гори а остатъка от сместа с обратната нафта в резервоара.Абе направо можеш да откачиш... kill_myself!!!.Този вариант ми се струва логичен и се надявам да се размина с него. mb-whew
Само не знам по въпроса със щуцерите,дали като се сменят о-пръстените наново от кадърен майстор ще изчезне ли това тракане?
« Последна редакция: 16 Март, 2013, 10:45:10 от sofine »



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum