Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: ПАЛИ И ГАСНЕ  (Прочетена 4333 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

27 Декември, 2012, 11:57:47
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 8
  • Местонахождение: pleven
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Добар ден бих искал да ви помоля за помощ и съвет ,от няколко дена МЕРЦЕДЕСА цди 220 2002 г. пали и гасне ,след няколко секунди вартене на стартер се появчва грешка ,,epc,, след о6те 5 минути вартене ,пали и няма никакав проблем през целия ден ,грешката  за  EPC изчезва ,на сутринта всичко се повтаря . Благодаря ви предварително


28 Декември, 2012, 01:38:38
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5062
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Добар ден бих искал да ви помоля за помощ и съвет ,от няколко дена МЕРЦЕДЕСА цди 220 2002 г. пали и гасне ,след няколко секунди вартене на стартер се появчва грешка ,,epc,, след о6те 5 минути вартене ,пали и няма никакав проблем през целия ден ,грешката  за  EPC изчезва ,на сутринта всичко се повтаря . Благодаря ви предварително

Добре дошъл колега, съкращението означава Electronic Power Control - сигнализира за проблем в горивната система като цяло, виж дали има въздух в системата (балончета), ако ти са прозрачни маркучите и "О" пръстените около помпата.  След като е запалиш как работи двигателя?

Има и вариант също проблема да е в датчика на педала за газта, но да си сигурен отиди да е прослушат на Стар диагноза.
« Последна редакция: 28 Декември, 2012, 01:55:38 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

28 Декември, 2012, 12:51:28
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 8
  • Местонахождение: pleven
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Благодаря колега ,сутринта преди да запаля видях 4е има  въздух в маркучите ,смених вси4ки ,,О,, прастени дано от това да е бил проблема ,утре сутрин  щте си каже . О6те един път благодаря  и весели празници  Mercedes-Benz-move


28 Декември, 2012, 20:35:58
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5062
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Благодаря колега ,сутринта преди да запаля видях 4е има  въздух в маркучите ,смених вси4ки ,,О,, прастени дано от това да е бил проблема ,утре сутрин  щте си каже . О6те един път благодаря  и весели празници  Mercedes-Benz-move

Дано всичко да е О.К.  ok че е крива работа с това палене, все пак караш Mercedes Benz!  Mercedes-Benz-move
Няма защо, тук сме да си помагаме.  beer
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

08 Ноември, 2013, 01:25:55
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2013
  • Публикации: 12
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Добар ден бих искал да ви помоля за помощ и съвет ,от няколко дена МЕРЦЕДЕСА цди 220 2002 г. пали и гасне ,след няколко секунди вартене на стартер се появчва грешка ,,epc,, след о6те 5 минути вартене ,пали и няма никакав проблем през целия ден ,грешката  за  EPC изчезва ,на сутринта всичко се повтаря . Благодаря ви предварително
Колега имах същия проблем , но без светещата ламапа. навлиза въздух в системата и нафтата се стича обратно в резервоара. В началото пали защото има малк останала в маркуча преди помпата. проблема е именно в този маркуч



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum