Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Кабели и лули  (Прочетена 10025 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

03 Ноември, 2012, 09:37:39
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes c280

Здравейте колеги може ли да дадете съвет от къде да купя кабели и лули освен от БАЛКАН СТАР.Бош и Киров ми дават 15-20% отстъпка на Тех и Ко 10% но ми казаха че Бош няма само търски ментета.Някой да знае за нещо с добро качество. Имам два варианта на Беру или на Бош кое е по добро се пак оригиналните са Бош


03 Ноември, 2012, 10:06:47
Отговор #1
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Ако вземеш Бош от БалканСтар едва ли ще сбъркаш. Иначе от другите места май по-добре Беру, за да не попаднеш на менте Бош. Аз едно време бях питал за кабели в Ауто+ и тогава имаха Champion и Beru. Препоръчаха ми Беру, но при мен се оказа че проблемът не е в кабелите така че не мога ти кажа от личен опит кой са по-добри.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

03 Ноември, 2012, 13:10:52
Отговор #2
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes c280
Кабелите и лулите са 200лв комплекта а бобините са 450 лв 3-те просто вече сменям наред защото не могат да кажат точно кабели или бобини.Но разпитах и ми казаха че ако са бобини почва да тресе мотора защото се губил цилиндър но моя не тресе поне доколкото го гледаха.Как се проверяват бобини нито имат пукнато нищо видимо.

03 Ноември, 2012, 19:44:17
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
А какъв е проблемът,че сменяш наред?
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

03 Ноември, 2012, 23:19:16
Отговор #4
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes c280
Проблема е че колата прекъсва в ниските 500-600 оборота дано да не са бобини че са здрава брадва.Колата я имам от година и имам напредък поне има един майстор който си разбира от работата за тази 1 год. само прехвалени брадвари дето неможаха да разберат от какво гори колата повече бензин е излезе термостат. Сега ще сменям кабелите и лулите затова я правя защото колата си заслужава  Mercedes-Benz-move и всички останали.Днешно време да попаднеш на майстор е да спечелиш от тотото такаче  Happy на тези който избраха марката


20 Ноември, 2012, 16:12:55
Отговор #5
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes c280
Здравейте колеги смених кабели и лули Беру и това заглъхване си го има само при студена кола докато не е дигнала 82 градуса.След като загрее изчезва проблема може пак така да е модела защото на мен не ми се занимава разхода на гориво в града е 13-14.Незнам може да е някой вакумче или трабичка което да е напукано и да взема въздух.Ако някой е имал подобен проблем да пише благодаря предварително

20 Ноември, 2012, 16:30:13
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Georgi280 280, обединих темите ти.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

20 Ноември, 2012, 22:44:11
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравейте колеги смених кабели и лули Беру и това заглъхване си го има само при студена кола докато не е дигнала 82 градуса.След като загрее изчезва проблема може пак така да е модела защото на мен не ми се занимава разхода на гориво в града е 13-14.Незнам може да е някой вакумче или трабичка което да е напукано и да взема въздух.Ако някой е имал подобен проблем да пише благодаря предварително
Здравей, ако имаш проблем с вакум, ще има колебание с оборотите и при рязко подаване на газта ще забива муцуната.
Вземи и направи една Стар диагноза.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

21 Ноември, 2012, 11:27:13
Отговор #8
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes c280
Колега четеш мисли имам забиване на предницата при подаване на газ, но оборотите се дигат малко по плавно Но интересното е че заглъхването е при студена кола след като загрее до 80градуса изчезва.Един път ми излезе вакума но става още по зле ще го изкарам да го разгледам дали е напукан от някаде

01 Декември, 2012, 14:29:42
Отговор #9
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes c280
Колега здравей отново ходих неска питах за тази Стар диагноза за живите данни та те повечето не са чували за такава имат само за триене на грешки и елкон. От Варна сьм може ли да кажеш каде да отида да тарся този уред освен в Балкан стар


01 Декември, 2012, 20:20:54
Отговор #10
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Колега здравей отново ходих неска питах за тази Стар диагноза за живите данни та те повечето не са чували за такава имат само за триене на грешки и елкон. От Варна сьм може ли да кажеш каде да отида да тарся този уред освен в Балкан стар
За Балкан Стар има възможност да ти съдействам, чрез един наш човек от Варна, ако искаш. Другият вариант е да питаш по сервизите дали имат такава диагностика. Но направо съм шашнат  doh doh  сервизни майстори да не са чували за Стар диагноза...бягай бързо от там, няма как да ти свършат работа.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

02 Декември, 2012, 15:13:26
Отговор #11
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes c280
Че аз хвърлих към 100 кинта ей така се закачат гледат сичко било наред.В Балкан стар 100лв ще стигнат ли за една диагностика щото тези техники дето замерват били като в Балкан стар поне така казват тези майстори в кавички.Инсталачията ми е за смяна и ми казаха докато не я смениш няма как да разбетрат от каде е проблема

02 Декември, 2012, 15:20:30
Отговор #12
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Че аз хвърлих към 100 кинта ей така се закачат гледат сичко било наред.В Балкан стар 100лв ще стигнат ли за една диагностика щото тези техники дето замерват били като в Балкан стар поне така казват тези майстори в кавички.Инсталачията ми е за смяна и ми казаха докато не я смениш няма как да разбетрат от каде е проблема
Как няма да ти стигнат около 38лв.с ДДС е. Правиш само диагностика, ако искаш. Виж, ако е заминала изолацията на инсталацията е задължително да е смениш, заради такава инсталация на един от Пловдив му изголя комутатора, след което даде само за него около 300лв. за ремонт.
« Последна редакция: 02 Декември, 2012, 15:22:44 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

03 Декември, 2012, 10:08:10
Отговор #13
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes c280
Ще сменя и изолацията и тогава ако не се опрай ще отида в Балкан стар да видим и там ко ще кажат

03 Декември, 2012, 10:40:23
Отговор #14
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Ще сменя и изолацията и тогава ако не се опрай ще отида в Балкан стар да видим и там ко ще кажат
Тогава действай и като си готов може и да не се наложи да правиш Стар диагноза. :wink:
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети: vakum pompa 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum