Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с горивото  (Прочетена 2408 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

17 Октомври, 2012, 16:56:16
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1

Здравейте имам голям проблем с моята ц-класа 2.8 193 коня 6так редови мотор.Гори 20-25 колата мирише на неизгорял бензин и има заглахване от ниските обороти 500-600.Зака4ах я на Елкон на диагностики и вси4ко уж било наред ве4е стана 6 месеца немогат да разберат от какво е проблема аман от майстори  search ако може някой да даде някаква информация.


17 Октомври, 2012, 17:20:15
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5109
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Здравейте имам голям проблем с моята ц-класа 2.8 193 коня 6так редови мотор.Гори 20-25 колата мирише на неизгорял бензин и има заглахване от ниските обороти 500-600.Зака4ах я на Елкон на диагностики и вси4ко уж било наред ве4е стана 6 месеца немогат да разберат от какво е проблема аман от майстори  search ако може някой да даде някаква информация.

Добре дошъл колега Georgi280 280, има ли мудност при рязко натискане на газта?
Ламбда сондата за жалост (аз поне не знам как да се провери на диагностичен уред), а само по косвени симптоми, завишен разход на гориво и мудност при рязко натискане на газта (след около секунда се изстрелва колата).
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

17 Октомври, 2012, 19:51:10
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Здравей колега. Какво е правено по колата за да започне да гори толкова много. Предполагам че си сменял свещи и че колата прекъсва? Най вериятно кабелите които захранват бубините са се опекли и след смяната на свещите сте ги прекършили.

17 Октомври, 2012, 20:52:55
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
Замерил сьм всичко вьзможно но както казва колегата колата има замисляне подавам газ и почва да се чуди да трагне ли това е само в ниски обороти иначе за ускорение за 200 коня е добре но просто немогат да се хванат никакви гре6ки.Инсталацията е напукана личи че напраена да може да се продаде. На 1-та ми цетка сменях инсталация но на тази като чуят мотора и бягат било много играчка и за 500-600лв можели да си помислят дали да я правят.Та може ли някой да каже дали изобщо се хваща дебитомер или ланда сонда бобини кабели на елкон.Аз вече обиколих цяла Варна и никой неможе да я оправи.Уж най добрия в града я гледа и вика че сичко било наред почисти ми дросел клапата имаше малко подобрение за 1ден и пак си прави сьщите номера.Този майстор ми каза да си замеря или да почистя дюзите.Компресията я мерих 12 атм.само на 5 цилиндьр ми изкара 11-30.Някой да каже за майстор който си разбира от работата.Просто са много работи и вече незнам от каде да я хвана тази кола. Смених свещите защото гьрмеше от колекторите като подадеш газ на място.Остана само това замисляне.Благодаря предварително

Глобален Модератор Коментар Колега ще те помоля да не използваш 4 вместо Ч
« Последна редакция: 17 Октомври, 2012, 21:11:43 от Bogo® »

17 Октомври, 2012, 21:18:50
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5109
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Единствената диагноза по мое мнение за Мерцедес е Стар диагноза(оргиналната специализирана апаратура за диагностика само на Мерцедес) - чете живи данни.Всичко друго е загуба на време.Обикновенната диагностика най-често  чете само грешките от компютъра ти и позволява да ги изтриеш.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

17 Октомври, 2012, 21:29:31
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Колега сигурен съм на 99% че ако си снениш кабелите които захранват бубините и ще се иправи колата. Продават се оригинални кабели в балкан стар. Единствено трябва да намериш накой жичкаджия да ти ги смени, принципно можеш и сам ако имаш желание. Важното е като режеш изолацията на старите да не ги прекъснеш после ги режеш близо до компа или пред акъмулатора и хи подменяш. Процедурата е около два часа.

26 Октомври, 2012, 15:47:20
Отговор #6
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2012
  • Публикации: 60
  • Местонахождение: VARNA
  • Пол: Мъж
  • Трите льча завинаги
  • Репутация: +1
Ходих при един майстор чатка ги доста работите термостата ми беше отворен и сам карал колата студена.Смених го остана ся да сменя кабели и лули.Най накрая някой да си разбира от работата.Че вчера говорих с един познат с S-класа че той имал същия проблем сменил лули и кабели но след 2 месеца излязло че бубините са заминали че решил  проблема почвам и аз кабели и лули и кот по реда си  welldone

26 Октомври, 2012, 17:49:40
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5109
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Ходих при един майстор чатка ги доста работите термостата ми беше отворен и сам карал колата студена.Смених го остана ся да сменя кабели и лули.Най накрая някой да си разбира от работата.Че вчера говорих с един познат с S-класа че той имал същия проблем сменил лули и кабели но след 2 месеца излязло че бубините са заминали че решил  проблема почвам и аз кабели и лули и кот по реда си  welldone

Добре ще направиш! С-класата до 96г. страда от кабели и е добре това което си решил.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum