Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Въпрос за вискосъединителя на 124  (Прочетена 10528 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

10 Септември, 2012, 13:59:43
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Февр. 2012
  • Публикации: 57
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: W124 AMG

Искам да знам виското на 124   95 г. с мотор М111  дали се включва изведнъж или постепенно увлича. ЗАЩО ПИТАМ? Скоро пътувах из Родопите и в голямата жега загря мотора към 110 градуса. Спирах докато се поохлади и пак.  Познат ми каза че не ми работи виското. Купих друго 2 ръка, с уверението че е читаво. Трябвало при загрят мотор и като угасиш  да неможе да се превърти перката на ръка. Питам дали е вярно, щото при мен се върти и при горещ мотор. Майсторът дето ги смени върза перката с един тънък конец за да загрее по-бързо ( иначе перката си охлажда по малко)  Вдигна на място 110 градуса и според него при сработване на виското трябва да скъса конеца. Ама не стана . Та... питам дали ми работи виското и как да съм сигурен. 


10 Септември, 2012, 19:20:14
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Искам да знам виското на 124   95 г. с мотор М111  дали се включва изведнъж или постепенно увлича. ЗАЩО ПИТАМ? Скоро пътувах из Родопите и в голямата жега загря мотора към 110 градуса. Спирах докато се поохлади и пак.  Познат ми каза че не ми работи виското. Купих друго 2 ръка, с уверението че е читаво. Трябвало при загрят мотор и като угасиш  да неможе да се превърти перката на ръка. Питам дали е вярно, щото при мен се върти и при горещ мотор. Майсторът дето ги смени върза перката с един тънък конец за да загрее по-бързо ( иначе перката си охлажда по малко)  Вдигна на място 110 градуса и според него при сработване на виското трябва да скъса конеца. Ама не стана . Та... питам дали ми работи виското и как да съм сигурен.

Здравей @kolin, вискосъединителя когато работи опитай се го спреш с вестник, това е един от гаражните методи. Но е въможно да имаш проблем и с охладителната система, термостата да не ти отваря.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

11 Септември, 2012, 10:17:15
Отговор #2
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Значи първо виското се включва доста преди 110 градуса. На 110 тръгва аварийната перка, която е електрическа и е пред радиатора.
За метода който питаш - като изгасиш колата на топъл двигател перката с вискотото трябва да спре, а не да се продължи да се върти по инерция. Другият метод и както ти написа Бого да вземеш един вестник и с него да пробваш да спреш перката при работещ загрят двигател. Ако виското ти е читово ще разпердушини вестника, а ако не зацепва ще спре перката от съпротивлението. В никакъв случай не бъркай с ръка.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

11 Септември, 2012, 10:33:42
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Вижте добре охладителната система, пипни радиатора трябва да е еднакво топъл навсякъде, ако има студени и топли места това говори за запушване и от там за неефективно охлаждане. Термостата дали отваря на нужната температура.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

12 Септември, 2012, 01:14:07
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Виското увлича постоянно колкото е по топла колата толкова повече зацепва. Видко втора употреба е като: "жена без цици". Може и термостата ти да не работи или радиатора ти да е стар и от това че са стари ламелите да не може да премине достатъчен поток от въздух за да го зацепи на 100%.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum