Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с уреда за горивото на W124  (Прочетена 8105 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

31 Август, 2012, 16:25:15
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Самоков
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: MB W124

Уреда за горивото си отчита както му е кеф и ако в един момент е на фул в следващия рязко почва да се мести стрелката и застава кадето си иска.Дали е от сондата в резервоара или от уреда на таблото?


31 Август, 2012, 17:08:11
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Уреда за горивото си отчита както му е кеф и ако в един момент е на фул в следващия рязко почва да се мести стрелката и застава кадето си иска.Дали е от сондата в резервоара или от уреда на таблото?

Не е уреда на таблото, а нивомера(срелката ти подскача), проблема му е, че не дава хубав контакт където е плъзгача, може след като го свалиш внимателно да го зачистиш с  финна шкурка. Имам го откоро и аз този проблем, но при мен са два, но скоро ще направя тази процедура.

Да не пиша нов пост, подобно е.

« Последна редакция: 31 Август, 2012, 17:30:54 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

12 Септември, 2012, 17:24:10
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Самоков
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: MB W124
Ако имаш предвид сондата в резервоара тя е различна от тая на снимката.Колата е комби и има разлика в тия уреди поне на дължина,защото знам че от седан не става.А иначе свалих сондата и я включих към кабела и като следя уреда на табло според това как я движа на таблото си отчита вярно,но лампата за резерва свети постоянно,когато я дигна да отчита че е празно свети силно,а когато я обърна малко да се отлепи стрелката свети слабо.

13 Септември, 2012, 09:45:52
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Ако имаш предвид сондата в резервоара тя е различна от тая на снимката.Колата е комби и има разлика в тия уреди поне на дължина,защото знам че от седан не става.А иначе свалих сондата и я включих към кабела и като следя уреда на табло според това как я движа на таблото си отчита вярно,но лампата за резерва свети постоянно,когато я дигна да отчита че е празно свети силно,а когато я обърна малко да се отлепи стрелката свети слабо.

Да, аз ти писах, че е подобна, а не че е същата в горния пост.

Сега стрелката показва ли правилното ниво на горивото в резервоара?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

16 Септември, 2012, 12:34:40
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Самоков
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: MB W124
Ами незнам точно защото като я извада и я пробвам на сухо след това я сложа отчита,но после почва да се мести и застава на различни места за малко повече иначе според мене през тая част от времето която не се движи наляво надясно си е вярно.Като съпоставям колко и сипвам и колко изминавам имам чуството че е вярно,защото ако е до средата пълен резервоара като тръгна си е на средата по време на движение се мести затава на 1/1 на по малко от 1/2 и после си застава почти на средата.


17 Септември, 2012, 18:56:56
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Датчика ти за гориво се намира на върха на резервоара, махаш кората в багажника и в дъното му ще видиш резервоара, откачаш буксата, след което ще ти се наложи да използваш водопроводен ключ или гаечен 46, ако имаш такъв, за да развиеш голямата гайка. Зад нея има два "О"-пръстена за уплътнение. След като си развил голямата гайка внимателно изваждаш датчика, за да не си изцапаш багажника. Формата на датчика е като тръба и е дълъг около 40см. Играе ролята на поплавък, които се движи по метално стъбло. Когато падне най-долу поплавъка, затваря веригата между две пластини, след което долната капачка на датчика   подава маса към лампата за резервата на таблото - уреда, и ти светва лампата, че караш на резерва.
Вадиш  Внимателно  и го почистващ с някакъв честител.
« Последна редакция: 17 Септември, 2012, 19:05:33 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

26 Септември, 2012, 16:20:44
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Самоков
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: MB W124
Правил съм го и пак е така.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum