Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: може ли демферен съединител 124(E200)-1995 да стане обикновен?  (Прочетена 3770 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

22 Август, 2012, 11:33:02
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Авг. 2012
  • Публикации: 1
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedes-benz e200(124)-1995


22 Август, 2012, 15:49:53
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Може само че трябва да прехвърлиш и всичко останало. Претискател маховик и веродов диск. Погледни да няма разлика във вилките...

28 Юли, 2017, 23:14:04
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Дек. 2015
  • Публикации: 2
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes W124 200E 136 hp
Освен това, трябва да има предвид, че демпферният е в комбинация с къс първичен вал,а обикновеният - с дълъг.
Ето цитата:  M111 (92-04)- наследник на М102, двувалови глави във всички версии, от завода си е със EFI, блока е различен от този на М102, но може да бъде куплиран със същия набор от скорости. Предлага се със компресор от завода във 2.0 и 2.3 версиите. Може да бъде намерен във W202, W203, W124, W210, R170, W208. Поради сходствата между W124 и W201, M111 може да бъде поставен във W201 със стойки от W124 E200-16 или W124 E220. Въпреки че е често срещан двигател и доста "удобен" от към скорости и двигателни стойки, почти никой не се занимава с него със спортни цели във W201 и W124. Използват се двумасови(демферни) маховици, за които трябват скоростни кутии със къс първичен вал, могат да се използват едномасови маховици от М102 със скорости със дълъг първичен вал.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum