Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: най-после на газ  (Прочетена 9101 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

04 Август, 2012, 12:50:27
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 200 TE

Здравейте.Отскоро(2седмици) съм вече с газова уредба.Не ми се искаше защото знам че се съсипва двигателя,но на тези цени не се издържа.И тъй сложих аз газова заради икономията ама май нещо съм збъркал.не я усещам много защото в момента ми гори малко повече от 20л на 100км.Някой има ли представа как може да се регулира тази газова.знам че няма да стане да гори 10,12 ама и на 14 ще се радвам ми се струва.все пак не е 5000 кубика двигателя а 2300.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "


04 Август, 2012, 13:06:45
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравейте.Отскоро(2седмици) съм вече с газова уредба.Не ми се искаше защото знам че се съсипва двигателя,но на тези цени не се издържа.И тъй сложих аз газова заради икономията ама май нещо съм збъркал.не я усещам много защото в момента ми гори малко повече от 20л на 100км.Някой има ли представа как може да се регулира тази газова.знам че няма да стане да гори 10,12 ама и на 14 ще се радвам ми се струва.все пак не е 5000 кубика двигателя а 2300.

Здравей alejandroamg, първо не съсипваш двигателя със сигурност! Ако беше на метан, може би ДА, но с пропан бутан твърдо НЕ! Кажи каква  марка  уредбата си монтирал(Уредбата нова ли ?), и имаш ли колебания на ниските обороти. 20 литра газ са много, със сигурност, ще ти трябва реглаж.Добра настройка на газовата си е правиш  на слух  и гледаш и оборотите същевременно. При топъл двигател най-добре се настройва (на празен ход), като развиеш  еднакво 2та винта, които излизат от изпарителя и влизат от двете страни на плочката. Започни да ги  развиваш с 1/2 оборот докато не започна да глъхне колата. След което връщаш по половин оборот, след което буташ капака и пробваш колата как се държи. Спираш и гледаш как са оборотите на празен ход, ако има колебания значи още трябва да се пипне още. и пак проби ,ако се стигне до момент в който колата не иска да набира добре,се връща на предишното стабилно състояние, ако набира и върви добре,пробваме с по 1/4 да го завиваме , и пак проби ,ако се стигне до момент в който колата не иска да набира добре,се връща на предишното стабилно състояние, ако пък не върви добре ,тогава пък се почва отвиване с по 1/4-1/2 оборота докато се постигне същия ефект.
« Последна редакция: 04 Август, 2012, 13:24:10 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

04 Август, 2012, 13:35:11
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
И още един много важен фактор при разхода и вървежа, важно е къде е монтирана плочката,  какъв диаметър е, ако е  на неподходящо място или е с неподходящ диаметър нищо не може да се настрои добре.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

04 Август, 2012, 15:05:08
Отговор #3
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Този разход не е нормален освен ако не караш постоянно с клима, в задръстване и с яко газ и спирачка. Ако е нова уредбата ходи да ти я настороят докато не падне под 15 разхода.
А този разход как го замерваш? Зареди 2-3 пъти до горе от една и съща колонка, защото ако си заредил някъде Х литра може след това да си попаднал на колонка с по-високо налягане и да са ти наблъскали Х+10 литра и така да не ти излиза правилно сметката.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

04 Август, 2012, 16:02:15
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 200 TE
Ами там е работата че аз до сега съм зареждал 2-3 пъти х 8 или 16литра(което са около 10-20лв.)и за 24л.съм изминал 134км.Разбирам че ако беше това на бензин щчха да са поне 60лв.Значи засичам го този раход на градско каране климатика не ми работи,а това аз да си регулирам изпарителя ми се струва доста опасничко.Аз съм си малко скептично настроен към тези уредби все се притеснявам от газта да не стане нещо.значи исках само да поясня че аз си сменях двигателя но сега е 2300кубика а беше 2000,незнам дали това има някакво отношение понеже този двигател който съм сложил не е работил никога на газ.ЗДруго искам да кажа че колоата м и сега на газ работи ми се струва по добре на газ отколкото на бензин.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "


04 Август, 2012, 16:45:07
Отговор #5
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Аз така и не разбрах каква е газовата. Ако е най-обикновена се регулира елементарно, ама 124-ката едва ли е карбуратор така че може само да гадаем каква е уредбата и как се регулира. Не си ли ходил при майсторите, където са я монтирали да им кажеш че ти се струва че гори много?
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

05 Август, 2012, 09:16:34
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 200 TE
Ами газовата си е обикновенна,накаква коплска ми казаха че е.Не им разбирам.Колата си е с механичен инжекцион не е с карбуратор.Значи пак искам да кажа че колата си  kid много добре ама ме убива с този разход.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

05 Август, 2012, 10:12:49
Отговор #7
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Щом с обикновена газова върви повече отколкото на бензин значи май е нормално да харчи доста. Отиди да врътнат малко кранчето за газта щом сам не знаеш как (то и аз не знам как точно се прави) и ще харчи по-малко, но ще е и по-спъната.
Предполагам имаш поне 1г. гаранционен срок и е нормално първите седмици да се върнеш 1-2 пъти в сервиза за донастройване, докато ти нагласят вървежа и разхода както на теб ти е най-удобно. Така от форума няма как да ти помогнем да свалиш разхода, трябва да се пипне уредбата от някой, който разбира. Не виждам от кой град си, иначе бихме те насочили къде да отидеш, ако по някаква причина не ти се връща в сервиза, където сте монтирали уредбата.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum