Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Ниски обороти 2.0i и гаснене на празен ход  (Прочетена 2928 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

23 Юли, 2012, 11:33:22
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Юли 2012
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: Sofia
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте на всички ! Нов съм във форума и притежавам w201 2.0i 1991 година без климатик. / от София съм.

Ще започна от самото начало, за да е ясно какво съм правил до сега.
Купих колата преди година и нещо, като я купих имаше прболем с това, че като си покарам и да кажем кача 2000 хил оборота и т.н като пусна педала на газта си остава на толкова, след дълго умуване и опити за диагностика, но неуспешно, защото видиш ли не може да се направи на тоя мерцедес, се оказа, че пружинката, която връща "маховика" на жилото на газта се е разтегнала и не натиска копчето за празния ход. Порязахме я малко и след това колата си зарботи почти както трябва ! Демек тоя проблем го премахнахме така с резачите. ( тук е момента да попитам за някакъв номер на тази пружинка или нещо по което да ориентирам продавачите да я купя или заместител и т.н :) ).

След това колата си работеше да кажем прилично, докато не сложих газ и те там всичко се омота !

Сложих БРЦ обикновена газ, смених капачка, палец, кабели, свещи.

До този момент не ми е правило впечатление, че колата работи на по ниски обороти на празен ход, около 700, но с газта е друго. Карам си на газ и като изключа от скорост стига критични 500 оборота и загасва, а в редки случаи разтрисва и дига оборотите. Има моменти в които си работи нормано, като тръгне да гасне и давам леко газ, няколко пъти така и се закрепя и почва да си седи на обороти, но пак около 700, карам си на следващия светофар изключвам т скорост и си работи, но 

Като започна това почистих стъпковия мотор с меглио, вд, нафта, наскоро смених гарнитура на капака на клапани и гумички, но положението е същото.

Вчера сложих друг стъпков мотор, но никаква промяна, което означава до тук, че отпадат повечето ми идеи.

След като направих всички тия тъпотии и като си подредих пъзела в главата ми дойде идея, че тия пичове от които си купих колата не са разбрали, за проблема с пружинката и са пипали с шестограм клапата за въздуха.

Ядосан и по-скоро почти предал се отидох и си купих един шестограм 3мм. тарикатски с дръжка и започнах да пипам през филтъра в онази магическа дупка и в крайна сметка достигнах в някакъв момент на загрял двигател 900 оборота. Качих се на колата и направих едно кръгче и резултата е следния сега дори на бензин като изключа от скорост стрелката на оборотите пада до 500 почти винаги и повечето пъти се връща в режим малко колебливо, като почва да мени оборотите за няколо секунди надолу нагоре и стига пак около 800+ . На газ да не говорим при абсолютно всеяко изключване от скорост падат стремоглаво и гасне.

! Прави ми впчеатление, че дори и преди интервенцията ми с магическия шестограм много често гаснеше по следния начин и то само на газ : натискам съединителя и стрелката да кажем от 3хил оборота - 2 хил оборота или по-малко пада като отсечена, за секунда, направо не може да я проследите с поглед колко бързо пада ! не винаги така гаснеше, но много често !

Проглема е само при празен ход, когато карам  всичко си е наред, не ми гасне докато карам колата върви добре, двигателя работи добре без излишни шумове.

Просто не знам какво да правя !

Моля дайте ми съвет какво да направя освен отново да сменя свещите.

Дори вариант при които да отида при някой от онези стари майстори часовникато ми върши работа, но не знам къде да намеря такъв !


23 Юли, 2012, 16:35:52
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Има един в Габрово Иван Димов се казва и се занимава със (часовници) инжекциони и карбуратори на стари автомобили... Няма ли покрай София някъде такъв човек? За да си решиш проблема.
 Дано някой да напише за някой по близо до теб.

23 Юли, 2012, 21:17:53
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Колега според мен най напред трябва да се убедиш че въздушната клапа не засяда някъде по дифузьора.след като накараш колата да заработи нормално на бензин идва момента на газовата система.първо провери дали е обърнат гуфрираният маркуч захранващ въздушният филтър така че да не му пречи насрещният въздух.след това трябва да се убедиш че имаш монтиран стабелизатор на регулатора на ниските обороти това е работа на колегите монтирали агуто.другото което е незнам с каква плочка си и т.н.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum