Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Предпазители багажник  (Прочетена 18034 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

22 Юли, 2012, 10:49:53
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2012
  • Публикации: 11
  • Местонахождение: Велико Търново
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W202 C220 1998г. комби

Здравейте, извинявам се ако има такава тема но не намерих нищо по въпроса. Колата е W202 C220 1998г. комби и наскоро започна да ми смъква акумолатора и да ми създава много главоболия (например за това че нямам сервизен ключ и трудно я отварям smile.gif ). След малко замервания открих че предпазител номер 3 от тези който са в багажника ми дава 40 мА консумация но нямам табелка за да разбера за какво е открих че само дясната ми врата не работи но нязнам дали няма и друго.... А за замерването използвам изгорял предпазител за да мога да свържа ампермера последователно на веригата слагам го в гнездото на предпазитела и доирам сондите на мултицета до изводите отгоре. Ако някъде бъркам много ще съм благодарен да ми кажете Благодаря предварително.


22 Юли, 2012, 11:34:19
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравейте, извинявам се ако има такава тема но не намерих нищо по въпроса. Колата е W202 C220 1998г. комби и наскоро започна да ми смъква акумолатора и да ми създава много главоболия (например за това че нямам сервизен ключ и трудно я отварям smile.gif ). След малко замервания открих че предпазител номер 3 от тези който са в багажника ми дава 40 мА консумация но нямам табелка за да разбера за какво е открих че само дясната ми врата не работи но нязнам дали няма и друго.... А за замерването използвам изгорял предпазител за да мога да свържа ампермера последователно на веригата слагам го в гнездото на предпазитела и доирам сондите на мултицета до изводите отгоре. Ако някъде бъркам много ще съм благодарен да ми кажете Благодаря предварително.

Добре дошъл колега georgiev198, меренето на отечка става по следния начин, откачаш минуса на акумулатора и мериш с мултицет на плюса и минуса ако отечка е до 0.05А(50мА) е в нормата.Мери се по кръгове, както си и направил. ok
Ето това видео ти дават нагледно как става меренето на отечка.

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=d3_yWnUH2Sw" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=d3_yWnUH2Sw</a>






Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

22 Юли, 2012, 12:13:08
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Бушон Номер 3 е за Регулиране на лявата седалка.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

22 Юли, 2012, 12:21:19
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2012
  • Публикации: 11
  • Местонахождение: Велико Търново
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W202 C220 1998г. комби
Проблема е че няма ел. седалки :) ще ме подлуди тази кола какво ли не правих по нея за една година откакто я взехме. За колата знам че е била такси в германия и има разни допълнителни "екстри".... за сега намерих и отечка в 30 предпазител на предният блок но е малка и не мисля че е проблем а акумолатора е нов даже и е в гаранция.

22 Юли, 2012, 15:05:36
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Проблема е че няма ел. седалки :) ще ме подлуди тази кола какво ли не правих по нея за една година откакто я взехме. За колата знам че е била такси в германия и има разни допълнителни "екстри".... за сега намерих и отечка в 30 предпазител на предният блок но е малка и не мисля че е проблем а акумолатора е нов даже и е в гаранция.
Няма нерешими проблеми, сега ще видя да ти потърся схема и да видим да не би този бушон да не е за няколко девайса.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


22 Юли, 2012, 15:26:11
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Ето тук има всичко за твоята автомобил http://electroshemi.ru/publ/mersedes/mercedes_benz_c/8-1-0-122
Разгледай и кажи, ако имаш затруднение в превода или не ти е ясно. Имай в предвид, че колата ти е с всички екстри, щом е била такси. Поздрави!
« Последна редакция: 22 Юли, 2012, 15:28:59 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

22 Юли, 2012, 20:46:35
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2012
  • Публикации: 11
  • Местонахождение: Велико Търново
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W202 C220 1998г. комби
Стигна се до там че разкачих модула в дясната врата и остана консумация от 90 мА но и тя ми е висока утре ще продължавам , а според мене той с този уред както е на напражение мери за прекъснат предпазител ако е здрав няма да му покаже нищо но ако е прекъснат и възела за който отговаря консумира ще му даде разлика в поляритета в двата му края.

22 Юли, 2012, 21:04:34
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Стигна се до там че разкачих модула в дясната врата и остана консумация от 90 мА но и тя ми е висока утре ще продължавам , а според мене той с този уред както е на напражение мери за прекъснат предпазител ако е здрав няма да му покаже нищо но ако е прекъснат и възела за който отговаря консумира ще му даде разлика в поляритета в двата му края.

Точно така ще хванеш проблемния модул ok, всеки кръг поотделно, един по един. Виж радиото, много често то е причина да има отечка, особенно, ако е пипано по ел. инсталацията,  и другото плафона в багажника възможно е да свети и при затварянето му.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum