Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с 190Е  (Прочетена 3380 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

29 Юни, 2012, 18:25:04
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2012
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте колеги, надявам се да може да ми помогнете тук. Имам Мерцедес 190 2,0 с АГУ. Отскоро ми се случва както си карам бутона за газта изключва и спира да подава всякакъв тип гориво към колата, веднага след тожа паля и работи около 2-3 секунди и пак спира. Дали може да ми помогнете да открия проблема си.


29 Юни, 2012, 23:40:28
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5115
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Добре дошъл колега, виж електрическия клапан, и дали стига напрежение. Можеш лесно да
 провериш, като изкараш маркуча от изпарителя леко дали пуска газ.Другия вариант да е копчето, но ме съмнява.
С какво газова уредба си?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

01 Юли, 2012, 09:14:51
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2012
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Мисля че е ловато газовата. Ходих на ел. техник и тоой каза че според него проблема е в стартовия ключ, защото изчезвал плюса, ама аз като не разбирам изобщо. Вързал е един плюс през бобината май към ключа, вчера ходих до Пловдив и никакъв проблем, само че пък не мога да я задържа запалена на газ, веднага гасне на свободен ход.

01 Юли, 2012, 10:21:35
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5115
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Мисля че е ловато газовата. Ходих на ел. техник и тоой каза че според него проблема е в стартовия ключ, защото изчезвал плюса, ама аз като не разбирам изобщо. Вързал е един плюс през бобината май към ключа, вчера ходих до Пловдив и никакъв проблем, само че пък не мога да я задържа запалена на газ, веднага гасне на свободен ход.
Ключа - копчета за газовата уредба говориш. Сложи едно реле преди това копче за да не минава товара през него и ще кара години.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

01 Юли, 2012, 11:43:56
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2012
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Не, каза че стартвия ключ на колата, според него там бил проблема, но ми се струва странно

01 Юли, 2012, 12:01:23
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5115
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Не, каза че стартвия ключ на колата, според него там бил проблема, но ми се струва странно

На бензин работи ли колата, ако работи лесно можеш да провериш дали е от ключа, като ти загасне прехвърли на бензин.
Но ако е копчето за газта, ако се е повредило няма да можеш да прехвърлиш на бензин.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

01 Юли, 2012, 12:06:13
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2012
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Ще я карам утре на газаджия да видим какво ще стане, че вече ми идва да се  kill_myself

01 Юли, 2012, 12:25:20
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5115
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Ще я карам утре на газаджия да видим какво ще стане, че вече ми идва да се  kill_myself
От разстояние няма как да ти бъде локализиран до точност проблема, но за мен лично е или в ключа или електрическия клапан на газта. Пиши какво се оказало. Успех!
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

05 Юли, 2012, 13:52:43
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2012
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Минах с настройка на оборотите за 5 лева  good job, а за другия проблем явно наистина е от контактния ключ защото откакто е вързал тоя плюс през бобината няма никакви проблеми, та сега се чудя колко ли струва тоя ключ. Но и това ще оправим и остава само проблемния стъпков мотор и не може да се пенсионирам с нея :)

05 Юли, 2012, 14:19:05
Отговор #9
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5115
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Минах с настройка на оборотите за 5 лева  good job, а за другия проблем явно наистина е от контактния ключ защото откакто е вързал тоя плюс през бобината няма никакви проблеми, та сега се чудя колко ли струва тоя ключ. Но и това ще оправим и остава само проблемния стъпков мотор и не може да се пенсионирам с нея :)

Добре де, ти нищо не спомена, че имаш проблеми с оборотите, а че ти гасне в движение. Затова ти казах да си видиш първо електрическия клапан и ключа за газовата. А към бобината не е много добре това вързване, защото ако имаш проблеми веднага ще се прехвърлят към газовата ти. Става въпрос при стартиране на двигателя - паленето.

При бензин как се държи стъпковото ти моторче на ниски обороти(трябва да е добре)?
Ти си с механична инжекция  КЕ-Джетроник и при монтиране на газова уредба се правят едни допълни неща да ни ти бягат оборотите при ниските най-вече. Така че не пипай стъпковото моторче, не е проблема в него.
« Последна редакция: 05 Юли, 2012, 14:34:04 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

05 Юли, 2012, 19:16:34
Отговор #10
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2012
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
На бензин няма проблем, само в началото като я запаля държи малко ниско и трябва да й подавам газ за да задържи, а на газ чак като загрее тогава почва да работи нормално, но си мисля че е то понеже като пусна и климатика и веднага й падат оборотите и аха да загасне. Това го прави и на газ и на бензин. А това с механичния инжекцион го четох и някъде другаде и се споменаваше за някакви стабилизатори които се монтират там около моторчето.

05 Юли, 2012, 20:29:29
Отговор #11
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5115
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
На бензин няма проблем, само в началото като я запаля държи малко ниско и трябва да й подавам газ за да задържи, а на газ чак като загрее тогава почва да работи нормално, но си мисля че е то понеже като пусна и климатика и веднага й падат оборотите и аха да загасне. Това го прави и на газ и на бензин. А това с механичния инжекцион го четох и някъде другаде и се споменаваше за някакви стабилизатори които се монтират там около моторчето.
Като си ходил да ти регулират газова уредба е трябвало да е пуснеш климатика, за да ти е настрой майстора по нея за през лятото.Искала е още малко да отпусне газовата.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum