светкавицата не работи - Mercedes-Benz Bulgaria Forum

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: светкавицата не работи  (Прочетена 3877 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

11 Юни, 2012, 15:14:05
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2012
  • Публикации: 35
  • Местонахождение: Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте колеги.Имам проблеми със светкавицата неще да работи,Смених целия лост и пак не работи.Има ли някакви релета нещо.колата е 124-ка 90 год.122кс. search thinking


11 Юни, 2012, 16:08:22
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5144
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Здравей  :smile:, всички други функции  работят ли, мигачите и дългите?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

11 Юни, 2012, 16:32:28
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2012
  • Публикации: 35
  • Местонахождение: Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
здрасти всичко работи без проблеми само светкавицата  cry cry

11 Юни, 2012, 16:56:56
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5144
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
здрасти всичко работи без проблеми само светкавицата  cry cry
Този лост преди това тествал ли си го дали работи, да не би да е със същия проблем.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

11 Юни, 2012, 17:11:42
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5144
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
На 124-ката от бушон №15 идва +12V при контакт  - зелено/жълт/ черен кабел (пин 11 на буксата), после по черно/лилав, като се активира светкавицата по бял кабел (пин 2 на буксата) през бушон № 19 +12V заминават към дългите ...

При пуснати къси +12V към дългите идват от жълт кабел през бушон № 7 - пин 1 на буксата после жълт/бял към ключа и излиза отново по белия през бушон 19 към дългите ......

Провери,  ако имаш +12V при контакт на бушон №15 и при светнати къси като превключиш ти светят дългите значи лоста дава проблем при светкавица

Виж тази схема.

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


11 Юни, 2012, 17:23:22
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2012
  • Публикации: 35
  • Местонахождение: Plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
благодаря ще отида да проверя ok

11 Юни, 2012, 17:34:04
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5144
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
благодаря ще отида да проверя ok
И пиши след това какво си установил. Mercedes-Benz-move
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

11 Юни, 2012, 19:54:16
Отговор #7
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
Стана ми интересно,и моята не работи.Всички казват че е от лоста и затова не съм го барал.Как ли не съм го цъкал и няма и няма,все си мислех че ще е от някъде другаде.Всъщност от както я имам,никога не е имала светкавица.Всички други режими на лоста си работят както трябва.
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

11 Юни, 2012, 20:20:28
Отговор #8
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5144
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Стана ми интересно,и моята не работи.Всички казват че е от лоста и затова не съм го барал.Как ли не съм го цъкал и няма и няма,все си мислех че ще е от някъде другаде.Всъщност от както я имам,никога не е имала светкавица.Всички други режими на лоста си работят както трябва.

Провери този вариант:

На 124-ката от бушон №15 идва +12V при контакт  - зелено/жълт/ черен кабел (пин 11 на буксата), после по черно/лилав, като се активира светкавицата по бял кабел (пин 2 на буксата) през бушон № 19 +12V заминават към дългите ...

При пуснати къси +12V към дългите идват от жълт кабел през бушон № 7 - пин 1 на буксата после жълт/бял към ключа и излиза отново по белия през бушон 19 към дългите ......

Провери,  ако имаш +12V при контакт на бушон №15 и при светнати къси като превключиш ти светят дългите значи лоста дава проблем при светкавица


Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

03 Юли, 2012, 21:47:12
Отговор #9
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
Значи,на контакт като съм и са включени късите фарове,на бушон номер 15 има някакво напрежение от порядъка на ~0,4V.
Като дръпна лоста към волана,за светкавица,това напрежение се променя към ~0,5V.Едвам доловима разлика.
Като превключа на дълги,тогава идва напрежение ~12V.
Не разбрах сега къде е проблема?!
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz


03 Юли, 2012, 22:26:42
Отговор #10
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5144
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Значи,на контакт като съм и са включени късите фарове,на бушон номер 15 има някакво напрежение от порядъка на ~0,4V.
Като дръпна лоста към волана,за светкавица,това напрежение се променя към ~0,5V.Едвам доловима разлика.
Като превключа на дълги,тогава идва напрежение ~12V.
Не разбрах сега къде е проблема?!

Цитат
Провери,  ако имаш +12V при контакт на бушон №15 и при светнати къси като превключиш ти светят дългите значи лоста дава проблем при светкавица

Търси проблема преди бушона, щом не идва 12 волта, 0.5 волта. 
« Последна редакция: 03 Юли, 2012, 23:35:39 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

04 Юли, 2012, 10:43:27
Отговор #11
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
Някакви идеи къде да търся проблема? Нещо някое реле ли да погледна?
Може би онова голямото,комбинираното???
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

05 Юли, 2012, 13:46:56
Отговор #12
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
Да няма отделно реле само за светкавица?
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

05 Юли, 2012, 13:50:48
Отговор #13
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5144
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Да няма отделно реле само за светкавица?
На схемата как е?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

05 Юли, 2012, 15:13:09
Отговор #14
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5144
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Номер 52 на тази схема е лоста за чистачки, мигачи,  дългите светлини и светкавицата.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum