Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Окачване(федерация) и ходова част  (Прочетена 6765 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

11 Юни, 2012, 09:43:08
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Предназначение на окачването на автомобила: окачването служи за еластично свързване на рамата или каросерията с мостовете на автомобила; за намаляване на динамичните натоварвания и осигуряване на гасене на трептенията на каросерията и колелата.



Видове окачване: Зависимо окачване – при него при промяна на положението на едното колело (при преминаване през неравност) се променя и положението на другото колело. Независимо окачване – при него при промяна на положението на едното колело (при преминаване през неравност) не се изменя и положението на другото колело.

Окачването в зависимост от вида на еластичния елемент се дели на: окачване с листови еластични елементи и окачване с пружинни еластични елементи. Видове еластични елементи: най-често се използват листови или пружинни еластични елементи. По-рядко се използват торзиони и пневматични (балонни или диафрагмени) еластични елементи.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum