Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Сглобяване кутията на диференциала на Mercedes  (Прочетена 4227 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

03 Април, 2011, 16:49:41
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Сглобяване на кутията на диференциала, регулиране на страничната хлабина на зъбите на задвижващото и задвижваното зъбни колела на главното предаване и предварително натягане на лагерите на диференциала.

•   С помощта на дорници 046 и 046Ь набийте вътрешните пръстени на лагерите в кутията на диференциала в комплект със задвижваното зъбно колело на главното предаване.
•   Поставете диференциала в картера на задния мост.
•   Набийте външните пръстени на лагерите на диференциала в картера на задния мост.


Измерване на разстоянието между челото на задвижващото зьбно колело на главното предаване и оста на диференциала
А - задвижващо зьбно колело, набито в картера на задния мост; В -дорник 052 за измерване на разстоянието между челото на задвижващото зьбно колело на главното предаване и оста на диференциала, поставен в картера на задния мост; М-осна диференциала; А - окончателно измерване на разстоянието между челото на задвижващото зъбно колело на главното предаване и оста на диференциала; А1 - измерване на изчисленото разстояние между челото на задвижващото зъбно колело на главното предаване и оста на диференциала с помощта на дорник; В - измерване на височината на възела, състоящ се от ролковия лагер, задвижващото зъбно колело на главното предаване идорника за измерване на разстоянието между челото на задвижващото зъбно колело на главното предаване и оста на диференциала; В1 - височина на дорника за измерване на разстоянието между челото на задвижващото зъбно колело на главното предаване и оста на диференциала; Б - дебелина на регулиращите пръстени.


•   Поставете от дясната страна на картера на моста сваления при разглобяването фиксиращ пръстен на лагера на диференциала.
•   Поставете от лявата страна на картера на мос1 а сваления при разглобяването фиксиращ пръстен така, че да се опира в лагера.
•   Поставете на картера на моста приспособление за преместване и скоба за измерване преместването на кутията на диференциала.


Приспособление за сваляне корпуса на диференциала
1 - стойка на индикатора; 2 - приспособление за преместване на кутията на диференциала; 3 - картер на задния мост; А - корпус на диференциала.


•   Преместете кутията на диференциала, при което размерът на преместването, отчетен по индикатора, не трябва да превишава 0,25 мм.
•   Поставете фиксиращия пръстен.
•   Освободете кутията на диференциала и свалете приспособлението за преместване и скобата.
•   Измерете размера на преместване на кутията на диференциала - то трябва да бъде в границите 0,10-0,15 мм, за да гарантира правилно предварително натяганея на лагерите на дифе ренциала.
•   Измерете страничната хлабина на зъбите на задвижващото и задвижваното зъбни колела на главното предаване и сравнете резултата от измерването с допустимата стойност.
•   Ако измерената стойност е извън нормата, поставете регулировъчни пръстени с необходимата дебелина на ролковите лагери на диференциала.
•   Поставете новите маншети, фланците на изходящия вал на диференциала, фиксиращите пръстени и капака на картера на задния мост, като предварително смените уплътнението му.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum