Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Що е Диференциал.  (Прочетена 5188 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

07 Юни, 2012, 13:23:32
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Диференциалът е механичен компонент, който се използва в различни машини, за да разпредели въртящия момент между две въртящи се оси. В автомобилите, диференциалът се използва за да разпределя мощността от двигателя към задните колела.

Когато автомобилът движи направо, задните колела се въртят с еднаква скорост, така че диференциалът не извършва никакви функции. Но когато автомобилът завива, външното колело трябва да се върти с по-голяма скорост от вътрешното колело, за да измине по-голямо разстояние. Ако нямаше диференциал, задните колела биха се заключили и автомобилът нямаше да може да завие.

Диференциалът съдържа две зъбни колела - едно, свързано с двигателя и друго, свързано с задните колела. Когато колелата се въртят с еднаква скорост, зъбните колела се въртят с еднаква скорост и не се извършва никаква функция. Но когато колелата се въртят с различни скорости, зъбните колела се въртят с различни скорости, като компенсират за разликата в скоростта на въртене на колелата.

Диференциалите могат да бъдат различни по конструкцията си, но най-често срещаните са спираловидни, конични и планетарни. В автомобилите се използват спираловидни и конични диференциали.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети: диференциал 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum