Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: проблеми със загряването на двигателя w210  (Прочетена 10781 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

17 Май, 2012, 16:23:39
  • Гост

причини за работа на перката на радиатора без прекъсване..подавам контакт и моментално започва да работи перката на радиатора..Ще сам ви благодарен ако някои има някакви идеи...изключих датчика за температурата но пак продължава да работи clap

Глобален Модератор Коментар  Колега прочети правилата! Не се допуска такава шльокавица! Пуснал си две еднакви теми, едната отиде в кошчето.
« Последна редакция: 17 Май, 2012, 17:41:00 от Bogo® »


17 Май, 2012, 17:37:55
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Колата ти с виско ли е или с електрическа перка?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

17 Май, 2012, 18:37:31
Отговор #2
  • Гост
ето каква е перката да не сгреша ,,,сега я снимах....модела w210./ 2000 бензин има и газова уредба..1998 година..първо се включваше на 40с ..а после започна да се се включва с подаването на контакт..изключих датчика за температурата на водата дето е на термостат и пак продължава да върти..изключих и другият над него които стои същата работа.Смених и всички филтри..маслени..въздушни... thank_you2

17 Май, 2012, 19:18:40
Отговор #3
  • Гост
извинявам се..нов съм и не се ориентирах,,, мислех че не е публикувана и затова ... doh

17 Май, 2012, 20:10:57
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Не може да достигне нужната температура, поради постоянно работеща перка. Правилно ли съм разбрал?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


17 Май, 2012, 20:17:04
Отговор #5
  • Гост

17 Май, 2012, 20:59:17
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
да...точно така
Значи температурния датчик дава грешна информация.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

17 Май, 2012, 21:24:25
Отговор #7
  • Гост
кои от двата и двата ги изключвах и продължава да работи...с двигатели нямам проблеми с токовите съм бос...но мисля че е от това нещо...ето и снимка,,,като го изключа и перката спира

17 Май, 2012, 21:38:22
Отговор #8
  • Гост
снимката е с голям размер и не мога да я кача..намира се зад бронята отпред в ляво погледнато от мястото на водача..алуминиева кутия с 6 входа

17 Май, 2012, 21:42:34
Отговор #9
  • Гост
голяма е колкото кутия от цигари


17 Май, 2012, 22:01:59
Отговор #10

17 Май, 2012, 22:10:22
Отговор #11
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Вземи прегледай релето, отвори го и зачести. Може да е залепнало.то трябва да прекъсне веригата, но ако е залепнало, няма как да стане, ще работи постоянно ел. перката.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

18 Май, 2012, 09:32:31
Отговор #12
  • Гост
отворих го,,,/ то няма какво да залепва..освен някоя от тия джаджи да е изпушила /вътре е една платка с три бубини и три други неща...ще кача снимки след малко..трябва първо да го сваля

18 Май, 2012, 10:32:06
Отговор #13
  • Гост
има и нещо друго ,,,къде е датчика които дава информация че мотора е загрял,,,защото при стартиране на студен мотор работи на ниски обороти,,,/ не се включват високите обороти  /мисля че от там идва цялата информация / а с изключването на тази кутия само прекъсвам веригата....този датчик които е на термостата е за таблото  и работи точно

18 Май, 2012, 11:27:31
Отговор #14
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Това е на W202, но са идентични.



Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum