Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Скъсан разпределителен вал  (Прочетена 1944 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

17 Май, 2012, 09:25:55
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0

Имам едно питане-какви може да са пораженията от скъсан разпределителен вал.Значи тази сутрин като запалих колата и отивах на работа още на първия светофар ми се стори че колата не работи както трябва.Чуваше се едно хлопане.В началото не обърнах внимание защото си помислох че още не се е завъртяло добре маслото.И така почти като стигнах до работа колата спря,угасна.С целия си прос акъл без първо да погледна каквото и да е било аз пробвах инстинктивно да запаля.Нестана.след като отворих капачката за маслото видях някакви парченца.Онемях.отворих капака на главата и това което си мислех се оказа вярно.вала беше прецакан.Тоест там където зъбното колело се хваща с вала точно там беше разбито върти се само зъбното колело(следователно и коляновия вал) а вала(разпределителния) не.Та така-бихте ли ми казали какви са ми шансовете или да си търся друг двигател?
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "


18 Май, 2012, 08:40:43
Отговор #1
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Мога ли да сложа мотор 2.3?Има ли съществена разлика в инжекциона?
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

18 Май, 2012, 22:07:51
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5061
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Мога ли да сложа мотор 2.3?Има ли съществена разлика в инжекциона?
Не, разлика няма в инжекциона. Но нека да ти отговорят по запознатите по проблема с двигателя ти.
Поздрави!
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


19 Май, 2012, 09:21:18
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
ами супер тогава мисля да сложа сега този двигател (2.3) и да карам докато си направя ремонт на моя,който мисля пак да си върна в коша kid
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "

20 Май, 2012, 12:43:23
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 216
  • Репутация: +8
Отваряй мотора и виж как е долнището, ако е наред правиш една профилактика на главата и къпиш. Проверете и веригата колко градуса е разтегната, може да се наложи да я смениш. А ако долнището не е в добро състояние,в което силно се съмнявам. Тогава можеш да мислиш за друг мотор...

21 Май, 2012, 09:02:28
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
Отваряй мотора и виж как е долнището, ако е наред правиш една профилактика на главата и къпиш. Проверете и веригата колко градуса е разтегната, може да се наложи да я смениш. А ако долнището не е в добро състояние,в което силно се съмнявам. Тогава можеш да мислиш за друг мотор...

Това ''долнището'' сигурно трябва да е на главата нали?Ами клапаните сигурно и тях трябва да сменя.А аз си мисля щом ще отварям главаота да си направя направо ремонт на мотора.Тоест да сменя сегменти лагери биелни клапани ризи и тн.Ама ме съмнява че това ще си е цифра.Къде мога да разбера тези консумативи колко ще ми излязат като цяло?
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum