Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Виско-замяна с ел.магнитен  (Прочетена 18955 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

06 Март, 2012, 23:27:58
Отговор #15
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Сега се сетих, че си имаме цяла тема за случая
https://mercedes-bg.info/index.php?topic=651.msg6476#msg6476

Друг е въпросът как МБ след като са направили такъв перфектен автомобил като 124-ката не са измислили някаква по-добра система за охлаждане. Мерцедес е едиствената кола, която съм карал, на която температурата все ходи нагоре-данолу, фучат перки, вискота и какво ли не. Как къде-къде по-народни марки коли са ги направили така да достигат работна температура и да си стои там без излишни драми.
Например Жигулаторчето
Загрее си нормално и стрелката си застане под първото краче на буквата Д (ВОДА) и си седи там чак дооооооо Варна


07 Март, 2012, 11:12:26
Отговор #16
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2012
  • Публикации: 22
  • Местонахождение: Русе
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: MB 124 250D
Да виското работи,но ел.магнитната перка има възможност да я направиш да се включва-изключва и по твое желание  а не само от сигнала на темодатчика

07 Март, 2012, 16:50:26
Отговор #17
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Да виското работи,но ел.магнитната перка има възможност да я направиш да се включва-изключва и по твое желание  а не само от сигнала на темодатчика
А за какво ти е това thinking
Според мен е безмислено
Конструкторите на този модел не са тъпи и знаят какво са направили и защо го правят

07 Март, 2012, 19:09:12
Отговор #18
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2012
  • Публикации: 22
  • Местонахождение: Русе
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: MB 124 250D
Владек,
от любов към спорта, пък съм и любопитен да видя какъв ще е ефекта през зимата,
когато изключа ел. магнита

07 Март, 2012, 22:24:20
Отговор #19
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Владек,
от любов към спорта, пък съм и любопитен да видя какъв ще е ефекта през зимата,
когато изключа ел. магнита
Аааааа
Това е друго нещо
Щом е така - действай
Ма прочети всичко направено по този и подобни случаи, та да не губиш време с вече експериментирани неща
Води записки и прави снимки - така се трупа опит, пък след това се дава и акъл (споделя се вече изпробвано нещо)
Ще следя нещата с интерес welldone


08 Март, 2012, 13:09:10
Отговор #20
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2012
  • Публикации: 22
  • Местонахождение: Русе
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: MB 124 250D
За опита - ясно, а когато почна ще документирам и записвам,
от тридесет и повече години се "забавлявам" със дизелови двигатели
и не само по автомобили, а по други машини и съоражения

09 Март, 2012, 09:44:17
Отговор #21
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Сега се сетих, че си имаме цяла тема за случая
https://mercedes-bg.info/index.php?topic=651.msg6476#msg6476

Друг е въпросът как МБ след като са направили такъв перфектен автомобил като 124-ката не са измислили някаква по-добра система за охлаждане. Мерцедес е едиствената кола, която съм карал, на която температурата все ходи нагоре-данолу, фучат перки, вискота и какво ли не. Как къде-къде по-народни марки коли са ги направили така да достигат работна температура и да си стои там без излишни драми.

Повече от 20 години се возя и кара МБ и за първи път чета или чувам такова нещо, имам предвид за скачането на температурата? Скачаща температура съм виждал единственно при w201  с 601 мотор с повреден електромагнит.

09 Март, 2012, 20:47:14
Отговор #22
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Да ви кажа честнол имаб съм 3 (три) Бенца (сега имам два) и чак такова скачане на стрелките не съм имал
Имах на 190-ката, ма терчостата и ел включвателя, не бяпа наред - смених ги и нямах проблем
На 124Д имах проблем с термостата и с виското - сега нямам проблем
Н S300TD не съм имал проблем
Интересното е, че винаги съм имал проблем с термостати ....Бехр thinking, с другите не съм имал проблеми
 beer

09 Март, 2012, 21:26:38
Отговор #23
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Нещо много се засегнахте на тема вентилатори. Сега ми кажете че лятото като карате в града и не се вдига стрелката няколко милиметра нагоре, после зацепва виското сваля 5-10 градуса и спира и на следващият сфетофар същото се повтаря. И това в случай, че виското е в изправност, а не е тръгнало да си отива. Иначе зацепва по-късно и колебанията в стрелката са още по-големи. Вие може да карате Мецедеси от 20 години, но сте хора, които си гледат колите и каквато и марка да бяха щяхте да си ги поддържате нормално. Айде да видим сега след няколко месеца като дойдат жегите дали няма да има бум на темите по форумите 'как да проверя дали ми работи виското?' и 'мерцедесът ми загрява' или по-лошото 'мерджана ми прегря'.
Освен това колите с ел. перки като загасиш колата топла водата спре да циркулира има вариант перките да поврътят още малко, докато охладят двигателя, което в виско няма как да стане. Абе не е случайно според мен, че вече са изоставили тази технология и всичко ново е само е ел. перки.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

09 Март, 2012, 21:56:11
Отговор #24
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Дълга и широка тема
Бях учуден, когато на сред горещо лято на светофар, при пуснат климатик есовицата си държеше същата температула, както и на дълъг път
Очаквах да загрее, заради климатика, но това не стана
Значи според мен, всичко опира до оригинални части, опоменати с същият каталожен номер, даден в спецификацията на съответният мотор
......
Почти нито една от килите ни ...втора, трета, четвърта ...употреба нямат такива сменени части и детайли
Всеки вика ...ооооо Балканстар ....неееееееее
Арабелите го дават тънко
Толко тънко, че като го туриш е вече изтънело вече
Линкса, беше прав едно време, като казваше ....части от официалният дилър на марката ....
........
На гия ...124 сме трети, четвърти, пети ....собственици, но не и ...втори(еле па първи)
5/6 от тях са карани не по предписание и със съответният антифриз, а с ...кладенчона вода - пълна с варовик е всякакви сулфати и минерали
Пробвани са и са експериментирани различни масла и тини, с които мислим, че сме насхитрили конструкторите
Слагали сме кви ли не въздушни филтри(особенно спортни, които пазят единствено от ...чакъл)
Никой от нас не е спазвал сервизният интервал от смяна на масла, технически обслужвания на всякакъв вид модули и агрегати
Никой от нас не се е ръководил от препоръчителен ресурс на дадена част и е карал ...до като се строши
....................
Ми при тия условия на експлоатация, коя кола ще издържи над 300 000, 400 000, 800 000 1 000 000 000 изминати километри - никоя
А тия БЕНЦОВЕ издържат, въпреки непекъднатите ни опити да ги съсипем
...................
Ма купил Бенц за 1000лв(осемнайста употреба - при положение, че от магазина излиза нов за 60-70 000 лева), от някой ботурясник, ръчка го с катран, ръчка го с гренясало олио от фритюрници, купува му части кви му паднат от битака за 10-15лева и после вика ...ма това е скапан автомобил
Скапан е не автомобилът, а тоя кретен, който си мисли, че с подръжка от ...2 лева може да се гордее с кола за 60 - 70 000 лева
.....................
Те точно тая, няма да стане
Козата си сака пръч, а не некъв, омекнал и лигав ...плужек
(нищо лично и насочено, към някой и нещо - истина проверена с годините)
Просто истина
Еваларка на пичовете от Бенц - дори и ние, не успяваме да им съсипем майсторлъка
 beer
« Последна редакция: 09 Март, 2012, 22:06:32 от Vladek »


09 Март, 2012, 22:14:46
Отговор #25
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Аз говоря за масовата реалност, тук не обсъжданеме частни случай дето се броят на пръстите на едната ръка - хората, които си купуват нови Мерцедеси или все още карат 140ки, 124-ки и т.н. (модели с виско) и си ги поддържат с оригинални части и сменят на сервизен интервал, а не като се счупи, не пишат по форумите или поне аз не съм засичал такива във българското уеб пространство.
Иначе за всичко, което си написал е 100% вярно. Но пък, ако беше така нямаше да съществуват форуми, а само фен-клубове, защото от такива насочни към ремонтите просто нямаше да има нужда.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

10 Март, 2012, 12:16:01
Отговор #26
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Скачаща температура на Мерцедес няма... Не желая да обидя никого но това със скачането е пълна глупост.

10 Март, 2012, 12:24:29
Отговор #27
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Карам от пет години Мерцедес Бенц,  никога не съм имал проблем с температурата(винаги е била около 85градуса), дори лятото когато съм в задръствания(при 40 градуса) с включен климатик, не е скачала повече от 88 градуса.
Но за да е всичко О.К трябва изрядна охладителна система и работещ виско съединител.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

10 Март, 2012, 16:17:27
Отговор #28
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Аз говоря за масовата реалност, тук не обсъжданеме частни случай дето се броят на пръстите на едната ръка - хората, които си купуват нови Мерцедеси или все още карат 140ки, 124-ки и т.н. (модели с виско) и си ги поддържат с оригинални части и сменят на сервизен интервал, а не като се счупи, не пишат по форумите или поне аз не съм засичал такива във българското уеб пространство.
Иначе за всичко, което си написал е 100% вярно. Но пък, ако беше така нямаше да съществуват форуми, а само фен-клубове, защото от такива насочни към ремонтите просто нямаше да има нужда.
Така де - масовата реалност - на гол гъз, чифте пищови(резко, ма истина)
Значи, щом като автомобилът струва тия пари има защо
Производителят иначе нема да тури тая цена на табелката у магазина
Ние понеже сме трубогъзета(в превод ...духащи задници), си взимаме некой Бенц с последните-жълти стинки и искаме с подръжка от 3,54 лева при това годишно, да мязаме на тежкари
Като видиме, че не става, оплюваме марката и я пробутаме за 1050 лева на следващите ...духащи задници и ...те така
Живее ни се та Свет ни се вие, ма толкоз си и можеме с  тия ...голи гъзове
................
Казваш ...форумите
Па те са пълни с таква турбо гъзета и сите се правим на майстори и разбирачи
Като чета, как се правим на факири и какви ли не лабораторни упражнения правим само и само да не посетим ...дилъра, щото не сме ни за тия коли, ни за ...тоя дилър, Света ми се завъртява пред очите sarcastic hand
Те това си е голата истина
.................
Гола, гола, ма истина
Истина, истина, ма ...Гола  rolling_on_the_floor
................
Те така си е Марти kill_myself
Откриваме топлата вода, после я тургаме у формичката на фризера за да открием и леденото блокче, та като го турим у шльокавицата да кажем ейиииии ...божествено питие стана Happy
(Нищо лично и към никого)
Кратичко казано - иска ни се, ма не можем си го позволи, та за това е и ...така
Мамицата му cry
 beer beer
(бая омазахме темата-ако иска пича, нека я почистим)
« Последна редакция: 10 Март, 2012, 16:23:29 от Vladek »

10 Март, 2012, 16:48:07
Отговор #29
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Днес отварям другия форум и първата тема е "W140 дали и защо загрява?". Някакъв пич се чуди дали 98 градуса е нормална работна температура при положение че още е зима.
Скоро ще разчим темата. Аз затова навивах Бого за бутона 'offtopic', за да не ни четат всички полемиките.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum