124 250Д прекъсва автоматичният смукач - Mercedes-Benz Bulgaria Forum

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: 124 250Д прекъсва автоматичният смукач  (Прочетена 4564 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

24 Февруари, 2012, 21:21:22
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3

Автомобил W124 250D
Мотор ...601
Автоматичният смукач отказа напълно
Преди работеше чудесно
После започна да не се включва винаги
Сега изобщо не се включва - седя си вътре до, като позагрее колата малко
Моля за помощ и инфо относно този ...смукач
 beer


24 Февруари, 2012, 22:19:30
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Мотора е 602 а не 601 ама. Както и да е смукача и на двете е днакъв.
От задната страна на ГНП излиза вакумно маркуче,което влиза в един двойник(термо датчик) зелен на цвят,завит във главата от двойника излиза друг маркуч,който отива до тройник и от там във вакум помпата отпред на мотора(или директно отива във вакумната помпа.Провери дали всичко е ок по маркучите и ако е ок,тогава. Сменяш зеления двойник(датчик) и къпиш.Или ми звъниш и ти казвам как да го оправиш срещу бутилка ракия. :))) поздрави

24 Февруари, 2012, 22:39:29
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Мотора е 602 а не 601 ама. Както и да е смукача и на двете е днакъв.
От задната страна на ГНП излиза вакумно маркуче,което влиза в един двойник(термо датчик) зелен на цвят,завит във главата от двойника излиза друг маркуч,който отива до тройник и от там във вакум помпата отпред на мотора(или директно отива във вакумната помпа.Провери дали всичко е ок по маркучите и ако е ок,тогава. Сменяш зеления двойник(датчик) и къпиш.Или ми звъниш и ти казвам как да го оправиш срещу бутилка ракия. :))) поздрави
Стана страшно
601-602
Пак ще проверя
Днес сменях 4 и 5 свещ(писна ми от тия свещи, май Чампион, не са вече Чампион)
Видях някакви такива зелени неща с маркучи, ма не посмях да ги ръчкам(а май е трябвало)
Много маркучи има около тая помпа doh
Сложно ми го описа и ще трябва да разпечатам поста ти и с него да търся тия маркучи welldone
Значи ...смукача се управлява с вакуум а не с ток
(бутилка ракия ли каза - какво спомена, че така бързо ме нави welldone)
Утре или в неделя, ще сваля отново колекторите и ще разгледам внимателно
Ще направя снимки даже, та да ми стане ясно за каво иде реч
« Последна редакция: 24 Февруари, 2012, 22:50:03 от Vladek »

25 Февруари, 2012, 22:40:52
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Твоя беше автомат значи влизат три вакума във помпата:
1. От горна старана влиза в клапана за гасенето
2. Странично влиза в една алуминиева кутийка.
3.От задна страна на помпата сиреч между помпата и купето е те тоя трабва да проследиш, а пък септември няма отърване ракийка ще има:))) поздрави.

26 Февруари, 2012, 20:05:34
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Твоя беше автомат значи влизат три вакума във помпата:
1. От горна старана влиза в клапана за гасенето
2. Странично влиза в една алуминиева кутийка.
3.От задна страна на помпата сиреч между помпата и купето е те тоя трабва да проследиш, а пък септември няма отърване ракийка ще има:))) поздрави.
Хе,хееее
Септември ще бъде ...Май welldone
Екстра clap
.............
По същество
Значи ти познаваш по-добре ...моята кола thinking
Това-добре, значи вече спокойно мога да се обръщам към теб, когато трябва да питам нещо ...мояка колица rolling_on_the_floor
Супер
Наистина има някакъв тройник, кутии, клапан и 1432 маркуца около тая помпа, но това с тоя маркуч, който излиза от задната страна, не съм и предполагал, че може да прави такива неща
Края на седмицата - 2,3 или 4-ти, ще агакувам смело тоя маркуч и ще пиша ходробно със снимки даже clap
 music-mb
 beer


28 Февруари, 2012, 10:41:35
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Ако се наложи звънкай на скайпа...

28 Февруари, 2012, 21:23:19
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Ако се наложи звънкай на скайпа...
Ще ти звънна разбира се(нали трябва да ти обясня подробно - та да си запишеш - как се оправя ...автоматичен смукач welldone welldone)
Хе, хееее
 friends
 beer
(само дето не ми каза, какво представлява тоя датчик и от къде взима инфо - ма аз ще го разгадая ...нали thinking)
 beer

29 Февруари, 2012, 22:55:54
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Датчика е завит в главата,сиреч всема информация от това колко се е нагряла водата в мотора.
Датчика е механичен,така да се каже байпас.или валум помпата дърпа постоянно в датчила има термопластина която докато не се е стоплила водата в мотора не запушватръбичките на датчика или смукача работи.а като захрее водата в мотора пластината затваря тръбичките и няма вече вакум който да опъва обогатителя на помпата и оборотите на мотора падат?
 Маймного сложно го написах,ако не тие асно звънкай на скайпа ще пием по едно и тогава ще се разберем...
 Поздрави...

01 Март, 2012, 22:13:35
Отговор #8
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Разбрах те от раз welldone
Видях нещо такова май на блока зад помпата(голямо, грозно и кръгло), ме не видях дали имаше маркучи
Сега-като се затопли, ще сваля колектора и ще погледна най-внимателно
Сега не става защото у нас(БГ) е гадно, мокро, студено и ...отвратително временце
Добре си си ти там на ...слънчице rolling_on_the_floor
Обикаляш плажовете и си свиркаш music-mb
 friends
 beer

03 Март, 2012, 10:29:05
Отговор #9
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Именно това грозното и кръглото е смукача(обогатителя) точно в него влиза единия вакум и отива в суответния датчик на главата. Има и вариант да е електрески но той е при турбонираните мотори.
 Поздрави.
А при мене е едно слънце мале леле а вместо на пясък лежа на сняг че много горещо:)))


03 Март, 2012, 21:51:21
Отговор #10
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Едно приятелче има 250 с турбонадувка и там има ...жици
При мен не видях такова нещо
..............
Значи ...грозното и кръглото duel
....
 friends
 beer

18 Март, 2012, 20:28:41
Отговор #11
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Малко да ...ъпна темичката(щото гледам, че ме ....следят welldone)
Купил съм само гарнитурата за всмукателите и до тука
Нямах време тие денове - имам още ...3(три) железа, които искат пролетно внимание и то на всяка цена
Цяла седмица пръстетата са ми у масло, ма не от Бенца clap
До края на седмицата ще ми е трудно, щото и един свеж-планински бриз, отнесе парничето на жената
Утре ще ходя в Поримерстрой за найлон, оня ден купувах акумулаторче за едното железо, другото плаче за две нови гумета, па третото църка от нейде хидравлично масло - евтино е ма що де ме цапа music-mb
Така, че ...търпение му е майката music-mb
 beer beer beer



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum