Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с електромагнитният съединител на вентилатора на 190 Е  (Прочетена 2413 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

10 Февруари, 2012, 19:31:54
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Фев 2012
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте колеги може ли някой да ми каже защо не включва перката когато колата загрее.Кое може да е електромагнитният съединител или някой датчик...благодаря предварително.


13 Февруари, 2012, 17:20:19
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Премери дали не е прекъснала бобината на електромагнитния включвател
Виж али куплунга на включвателя е добре пъхнат в куплунга
Датчика може да е повреден, но ти трябват 115 градуса да да го разбереш(май толко бяха-забравил съм)

13 Февруари, 2012, 21:22:46
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Фев 2012
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: plovdiv
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Бобината е замерих и е здрава не е от нея а и не са ли много 115гр.До сега без проблем карах на 80 гр.а на датчика пише 100гр. това значи ли че на толкова включва...?

14 Февруари, 2012, 19:49:33
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Подай на магнита ток от батерията и чуй дали чадтка
Вадиш датчика, пущаш колонадо, като заври канчето с вода, хващаш датчика с клеща и го натискаш върху котлона
Като с нагрее хубаво, трябва да каже ...щрак
Значи работи
Напрово на куплунга на магнита подавай
Не си спомням как беше, но щипката е вързана с магнита с късо кабелче
Писах, че по спомен беше около 115 града
Може и да е на 100-знам ли колко са турили - не помня вече
Яд ме е, че като продадох колата, дадох на пича и големата книга и некви неща даже бях забравил вътре
И да е на 100-няма грижи щом, като системата е херметична
При нормална система стотарката не и пречи

07 Май, 2012, 08:47:40
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Май 2011
  • Публикации: 35
  • Пол: Мъж
  • The best or nothing-Mercedes Benz
  • Репутация: 0
При мен е същия случай.Има един датчик температурен който отговаря за включването на електромагнита.Знам че е за смяна ама за сега съм го дал на късо.При мен е с 3 пина.За сега нямам проблеми с температърата ама аз карам повече градско.Ама извън градско ми е проблем щото не ще да загрява до оптималната си температура.Проверявал съм го този датчик струва 38лв.И за смяната му не е кой знае каква сложнотия.Намира се отгоре на капака на главата-те са 3 един до друг датчика този е първия от към перката.
" Siempre digo la verdad, incluso cuando miento digo la verdad. Al Pacino (El precio del poder) "


23 Юли, 2012, 10:26:22
Отговор #5
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Юли 2012
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: Sofia
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Преди месец имах същия проблем, заради който смених гарнитура на капака на клапани сещате се защо !
Та цялата идея беше, че някъде там отдолу под тавата на филтъра има пластмасова букса която си виси във въздуха, демек не е тази която се включва датчика и т.н прегледай кабелите всичките и виж дали тази букса е клеясала или се е счупила, за я махнах и с термо шлаух затегнах нещата. Успех !

П.С При мен на 2.0и двигател 122hp  се включва съвсем малко след 90-те градуса ! Чува се определено като щракне магнита и става по шумничко !



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum