Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Форсира се сама помагайте  (Прочетена 17747 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

09 Февруари, 2012, 23:58:05
Отговор #15
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Значи този електронен блок си е направо компютър или PMS -управлението на двигателя.Как така се е повредил,след смяна на акумулатора?!? За обучение на дросела,не е нужно да се държи чак 3 минути на контакт, и една е достатъчна.Трябва да се чува моторчето вътре в дросела да "жужи".След запалване се остава на място да поработи за малко,като педала на газта не се натиска изобщо при запалването и след това.
Няма логика да изгори,само след смяна на акумулатор.
И как го установи ,че е той?
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz


10 Февруари, 2012, 17:40:32
Отговор #16
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Според мен има нещо объркано в цялата работа. Не може да е причината комутатора.
Вземи да обучиш дроселовата клапа.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

12 Февруари, 2012, 14:23:03
Отговор #17
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
Дросела беше свален изчистен,излъскан,обучен.Въпроса е защо тази тръбичка за вакума от всмукателния колектор към комутатора се пълни с мръсотия и се запушва от там започва да се бърка устройството?Точно това бил МАП сензора на комутатора,съмнявам се и майсторите също най вече в него,и ако го откача мога ли да карам така?Пишете

16 Февруари, 2012, 13:10:31
Отговор #18
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Има ли развитие по проблема колега kikaifa?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

16 Февруари, 2012, 23:37:28
Отговор #19
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
Нещата се оправиха просто преместих вакума на комутатора от там засмуква много боклуци и се запушва тръбичката съответно в студа замръзва и става мътна та кървава.Утре сменям инсталацията стискайте палци всичко да е наред  welldone.Не е по темата но ако ми кажете какви болтове ще ми трябват за тези джанти newbielink:http://avtochasti.cars.bg/f28711 [nonactive]  27мм или 30 мм.Пишете моля


17 Февруари, 2012, 17:27:43
Отговор #20
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Къде го премести този вакуум? Защото на мен не ми се пълни с боклуци,само веднъж съм го продухвал за профилактика,не че е бил запушен.А мислил ли си откъде може да идват тези боклуци и евентуално,как могат да се отсртанят за да не се запушва повече вакуума? Аз си мисля,че не са го сложили точно там случайно.
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

17 Февруари, 2012, 19:18:20
Отговор #21
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
Хванал съм го горе до дросела от там е и за изпарителя,а що се отнася до мръсотията просто не знам защо се появява а знам,че не е случайно хванат от там но пак е от същата линия така че е равносилно според мен.

20 Май, 2012, 15:57:35
Отговор #22
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
Колеги тема е старичка ама да вметна че дросела не се обучава и също така да ви кажа че преди да тръгнете по майстори и да ви сменят нещо което не трябва и да плащате за части докато майстора налучка или да давате за диагностика можете да си вземете едно уредче за диагностика и да проверите какви грешки има.Аз скоро попаднах на един саит  и си закупих уред от там и съм много доволен.аз също имам проблем с оборотите и проблема се оказа че е  от моторчето за празния ход имах и други грешки и ги изтрих но тази на моторчето пак се появи пак я трих но запаля ли колата пак се появява незнам дали ще може да се рециклира това моторче.а относно сайта http://diagnostikamb.alle.bg/ преполагам че съм ви бил полезен   Mercedes-Benz-move tongue

20 Май, 2012, 17:38:52
Отговор #23
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Колега Bizzon,защо не вметнеш една снимка на това моторче за празния ход? Понеже от толкова време имам Мерца,а досега не бях чувал да имам такова нещо по двигателя.
И малко уточнение-двигателите М102 имат такова нещо,те се монтират на 124-ки до 1993 година, след това ,на двигатели М111 цялата система е съвсем друга.
Но това сигурно ти е известно,гледам че си запознат с материята.
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

22 Май, 2012, 00:38:37
Отговор #24
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Колеги тема е старичка ама да вметна че дросела не се обучава

Значи има два модела дроселови клапи, едните се самообучават като минеш някои друг километър, но за другите си иска такова обучение.

може да се рециклира това моторче.

Виж си кабелите в какво състояние са.

Колега Bizzon,защо не вметнеш една снимка на това моторче за празния ход?
Постни да видим снимки.
« Последна редакция: 22 Май, 2012, 00:40:27 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


30 Ноември, 2012, 00:48:35
Отговор #25
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
Така колеги обучава се дросел с HFM система с PMS не се обучава дросел.Най голямата болка за 111 мотор са кабелите който са скъпички и алтернатива е да си подмени сам човек или на майстор да му ги подмени щото излоцията е мармалат и за това почват тези проблеми.https://www.youtube.com/watch?v=6XkyoQbzKag на това видео се вижда въпросното моторче което регулира празния ход.Много се извинявам за толкова забавения отговор.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum