Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Форсира се сама помагайте  (Прочетена 17716 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

08 Февруари, 2012, 17:35:28
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124

Клапата е почистена до блясък,обучена е.Форсира се сам до много високи обороти,гасне.Помагайте колеги


08 Февруари, 2012, 18:37:20
Отговор #1
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
колата е с мотор м111 136кс

08 Февруари, 2012, 18:42:36
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега @kikaifa, говориш за дроселовата клапа, че е почистена и обучена. Правилно ли съм разбрал?
Виж за вакум, скоро да си пипал по фаровете?  Търси проблема във вакумните маркучи.
Поздрави!
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

08 Февруари, 2012, 22:00:41
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
Точно тази клапа,а какво общо имат фаровете?

08 Февруари, 2012, 22:19:22
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
Колега Bogo,какво ще кажеш за сервиза "Формула"гледам че си от Пловдив, там дали ще го хванат?


08 Февруари, 2012, 22:33:04
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Клапата е почистена до блясък,обучена е.Форсира се сам до много високи обороти,гасне.Помагайте колеги

Здравей колега @kikaifa, говориш за дроселовата клапа, че е почистена и обучена. Правилно ли съм разбрал?
Виж за вакум, скоро да си пипал по фаровете?  Търси проблема във вакумните маркучи.
Поздрави!
Питах те дали си чистил дроселовата клапа. От нея зависят нормалните обороти.

Точно тази клапа,а какво общо имат фаровете?

Писах ти да си видиш вакумите, които управляват фаровете, ако имаш спукан вакумен маркуч, оборотите ще бягат.

Колега Bogo,какво ще кажеш за сервиза "Формула"гледам че си от Пловдив, там дали ще го хванат?

Нямам лични наблюдения от този сервиз. Наскоро от него се беше оплакал един колега проблем с газовата уредба, смисъл беше ходил на диагностика.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

08 Февруари, 2012, 22:36:22
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
Дросела е изчистен,но ще погледна и вакумите за фаровете но не мисля,че имат някъде проблем в смисъл работят си идеално.

08 Февруари, 2012, 23:03:15
Отговор #7
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Дросела е изчистен,но ще погледна и вакумите за фаровете но не мисля,че имат някъде проблем в смисъл работят си идеално.

Под това дали работят се предполага да провериш дали работи регулирането на височината на фаровете, то се управлява с вакуми, а не само дали светят.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

09 Февруари, 2012, 00:08:50
Отговор #8
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Тъкмо му писах на колегата в друг форум,там беше задал въпроса по-рано. tongue
Сега,преди да иде на сервизи,да му съдерат кожичката,да започне с това,как се е появил проблемът.Малко история и нещата ще се оправят. beer
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

09 Февруари, 2012, 07:24:36
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
Добре вакумите за височината на фаровете си работят перфектно,проблема ми се появи съвсем случайно след като смених акумулатора,поне за сега не се сещам за друго.


09 Февруари, 2012, 13:46:33
Отговор #10
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Щом е откачан акумулатора тогава как точно е обучен след това дросела?
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

09 Февруари, 2012, 14:16:21
Отговор #11
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
3-4 минути на контакт,след това го запалих и каране в различни обороти.За това казах,че няма ефект.

09 Февруари, 2012, 14:27:35
Отговор #12
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
По принцип освен минаването през всички предавки и обороти в обучението влиза и накрая да се остави 20мин да работи на празни обороти.
А всъщост последователността правилно ли съм я разбрал:
1. смяна на акумулатор
2. проблем с оборотите
3. почистване и обучение на дросел
4. пак проблем с оборотите

Смисъл, появил се е проблемът и затова си решил да чистиш дросела, но проблемът е останал. Или си решил да пористиш дросела и след това е станал проблема?
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

09 Февруари, 2012, 18:39:31
Отговор #13
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
Причината се изясни,сега ми трябва електронния блок в който влиза вакумната тръбичка от колектора номера му е:0155456 другото което пише на него е 932SW38.94,PM0009,SIEMENS,4ZYI,5WK9108

09 Февруари, 2012, 20:11:14
Отговор #14
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Причината се изясни,сега ми трябва електронния блок в който влиза вакумната тръбичка от колектора номера му е:0155456 другото което пише на него е 932SW38.94,PM0009,SIEMENS,4ZYI,5WK9108
Има на "Фуго" представител попитай го за цена, ползваме 15 процента отстъпка при тях. https://mercedes-bg.info/index.php?topic=1051.0
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum