Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с 200Е w124, гасне по време на движение...  (Прочетена 12529 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 19:52:42
Отговор #15
  • Гост
.... отбих.... регулирах оборотите от изпарителя и се оправи....

Това щото го бара да го регулираш,като прекъсваше с лошата газ,нали thinking


01 Декември, 2010, 19:58:18
Отговор #16
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
.... отбих.... регулирах оборотите от изпарителя и се оправи....

Това щото го бара да го регулираш,като прекъсваше с лошата газ,нали thinking
Е да... но аз си го регулирам като вземат да играят...
Така де... като се върнах е заредих с газ от лукойл... и ги направих да работи добре... но като влязох във варна... пак се опита да ми прави номера.... съвсем сериозно си мисля... че не иска да е във варна.... все на едно и също място започва да ми прави номера.... на 1вия светофар във варна....

И за да не кажете че не разбирам и ги бутам на посоки... гледам си стрелката на икономията... и след като ги наглася на празен ход да са добре... (по слух) .. се качвам и гледам... и стрелката си е в края в който трябва а е.... после проверявам и на "скорост"
Държа спирачката... и давам Д.. и гледам до къде мърда... (ако мръдне с 1/4 или по малко 1/5 е много добре,  с 1/3та е добре... но иска още малко... ако отиде в средата.... е зле...)
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

01 Декември, 2010, 20:08:26
Отговор #17
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
този испарител не е ловато мяса ми на ланди или старгас.дали е единият или другият не е толкова важно но според мен проблема ти е вътре в испарителя.сигорен ли си че бензиновият клапан ти затваря добре когато двигателят работи на гас

01 Декември, 2010, 20:10:27
Отговор #18
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
този испарител не е ловато мяса ми на ланди или старгас.дали е единият или другият не е толкова важно но според мен проблема ти е вътре в испарителя.сигорен ли си че бензиновият клапан ти затваря добре когато двигателят работи на гас
Да ... последно като гледах... (на изваден маркуч... за бензина...) и капка не пусна...
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

01 Декември, 2010, 20:19:01
Отговор #19
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
това е добре но аз се ориентирам към испарителя правил съм много такива няма качественни мембрани за тях а оригиналните са скъпи  и ремонта става скъп.честото реголиране на ниските обороти е признак че испарителя си мени налягането сам.


01 Декември, 2010, 20:21:28
Отговор #20
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
това е добре но аз се ориентирам към испарителя правил съм много такива няма качественни мембрани за тях а оригиналните са скъпи  и ремонта става скъп.честото реголиране на ниските обороти е признак че испарителя си мени налягането сам.
Колко пари са оригиналните ?... По спомен ми взеха 40лева за мембрани.... без труд... и друго... един вид услуга ми направи човека...  Happy
Познат е...
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

01 Декември, 2010, 20:27:34
Отговор #21
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
взел ти е пари за оригинални но дали е сложил такива незнам

01 Декември, 2010, 21:48:52
Отговор #22
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
взел ти е пари за оригинални но дали е сложил такива незнам
Еми познат е на баща ми.... Баща ми при него си е карал практиката... когато е учил... и до колкото знам му има доверие...
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

01 Декември, 2010, 22:48:16
Отговор #23
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
моят съвет е покарай още малко да изчистиш съмненията за лошото гориво и ако няма подобрение смени испаритела с нов не си давай парите за ремонти но новият да бъде ловато или ландиренцо.

09 Февруари, 2011, 00:04:21
Отговор #24
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Има малко раздвижвам по темата... средното ми гърне имаше дупка... смених го... и малко се оправи... но пак остана .... паднеха ли малко повече оборотите гаснеше....
Смених кабелите и свещите.... с нови BERU проблема почти изчезна.... колата отново мени и губи обороти... но много по рядко гасне... проблема е в изпарителя.... годинките са му много вече... и плаче за смяна.... скоро и него ще махна... и ако пак го прави този номер... ще му мисля  welldone
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!


19 Януари, 2012, 18:38:56
Отговор #25
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг 2011
  • Публикации: 16
  • Местонахождение: velingrad
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124
Отговора на това гаснене се казва ;СТАБИЛИЗАТОР НА НИСКИ ОБОРОТИ; скъсах си нервите с това гаснене сложих го и КРАЙ,представлява една малка кутийка и се връзва единия кабел за клапана другия за стъпковия мотор,служи за забавяне действието на стъпковия мотор,защото всмукателния колектор е твърде малък а съответно горивната смес става твърде богата и КОЛАТА ГАСНЕ.Късмет на всички

12 Февруари, 2012, 20:47:32
Отговор #26
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Фев 2012
  • Публикации: 12
  • Местонахождение: Първомай -Пловдив - София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200CE
здравей моята на газ гаснеше само по инерция извадих тръбата на въздушния филтър там от предния край който е за накрайника най от пред към решетката и си я пуснах да виси надолу свободно от тогава няма проблем макар че и моя изпарител е за смяна :) пак леко бута оборотите ама не гасне макар че ако си в завой и ползваш и спирачка се товари мотора и може да угасне така че все пак на щрек !



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2019 Powered by Simple Machines Forum