Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Характеристики и експлоатация на филтри за системи Common Rail  (Прочетена 4009 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

19 Октомври, 2011, 12:08:34
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5148
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Филтрите за системи Common Rail на Bosch са оптимизирани за работа с високите стойности на налягането при впръскване и изключително малките конструктивни допуски, характерни за прецизната технология за директно впръскване на гориво Common Rail.
Двуслойният филтърен елемент от полиестер и целулоза позволява изключително висока степен на филтриране на замърсяванията, а звездообразната конфигурация води до максимално ефикасно отделяне на водата в горивото. Опитът и знанията на Bosch в развойната дейност и производството на дизелови системи гарантират точното съответствие на характеристиките на филтъра към конкретната Common Rail-система и са в основата на изпълнението на най-високите изисквания по отношение на функционалните характеристики и продължителността на експлоатационния живот.
Предимства и ползи от употребата на филтрите за дизелови двигатели Bosch:
  • Обединяване на отделянето на водата, подгряването и охлаждането на горивото в един модул
  • Устойчивост и при много високи стойностина налягането при впръскване
  • Специалните материали на филтриращитеелементи постигат висока степен на задържане и отделяне и на най-финните замърсяващи частици
  • Eфективното отделяне на водата от горивото предотвратява опасността от корозия



1. Постъпване на замърсеното дизелово гориво във филтъра
2. Биметалният клапан се грижи за поддържане на оптимална температура на дизеловото гориво, насочвайки студеното гориво за подгряване
4. Студеното, замърсено дизелово гориво се пренасочва за подгряване
5. След пренасочване за подгряване, замърсено дизелово гориво постъпва във филтъра
6. Филтриране на дизеловото гориво
7. Преливния клапан се отваря при покачване на налягането на филтрираното дизелово гориво над 1 – 1,5 бара
8. Филтрираното дизелово гориво се отвежда към двигателя
9. Излишъкът от дизелово гориво се насочва обратно към резервоара
« Последна редакция: 31 Март, 2015, 20:12:01 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum