Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Спецификации на филтрите за бензинови и дизелови двигатели  (Прочетена 7824 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

18 Октомври, 2011, 18:18:39
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Смяната на техниката на смесообразуване от карбуратори към системи за впръскване на горивото придаде особено значение на филтрирането му, тъй като и най-малките замърсяващи частици могат да доведат до сериозно износване на компонентите на системите за впръскване на бензин

Бензинови филтри Bosch за двигатели със системи за впръскване на гориво
Бензиновите филтри на Bosch задържат и най-малките частици с размери от порядъка на няколко хилядни от милиметъра, осигурявайки по този начин оптималната работа и продължителния експлоатационен живот на компонентите.

Филтриращ елемент

В зависимост от тяхната големина, филтрите за бензинови двигатели с впръскване на горивото се произвеждат с навити или звездообразни филтриращи елементи. Входящ и възвратен поток
Типа на подаването на горивото и рециркулацията при филтрите за бензинови двигатели зависят от вида на системата за впръскване, при която се използват, но основната конструкция на всички бензинови филтри е еднаква.

Монтаж на бензинови Филтрите

Филтрите за бензинови двигатели се монтират най-често в коша на двигателя или в близост до резервоара за гориво. Препоръчва се филтрите да се подменят в специализиран сервиз.
Уплътняване на филтрите Херметичността на филтрите се постига чрез уплътняване на корпуса с двойно подгънат борд без лепене, гумиран капак от външната страна и гумено уплътнение от
вътрешната страна.

Филтри за горивоподаващата тръба при карбураторни двигатели
Бензиновите филтри за горивоподаващата тръба при карбураторните двигатели се използват за защита от замърсяване на жигльорите, което може да доведе до проблеми със запалването и лоша работа на двигателя.



Монтаж

Бензиновите филтри за горивоподаващата тръба при карбураторните двигатели се монтират на гъвкавата тръбна връзка между горивната помпа и карбуратора.

Предимства и ползи от употребата на филтрите за бензинови двигатели Bosch:
– Усъвършенстваната технология и оптимално подбраният размер на порите на филтриращите елементи на филтрите за бензинови двигатели Bosch предотвратяват неравномерното подаване на гориво
–Бензиновите филтри са оптимално пригодени към системата за впръскване на гориво, тъй като цялата система е разработена и произведена от Bosch Висока устойчивост на температурни колебания и агресивни горива

Дизелови двигатели

Дизеловите филтри служат не само за улавяне на замърсяванията, но и за отделяне на водата, съдържаща се в дизеловото гориво. Тъй като водата е по-тежка от горивото, тя остава в
резервоара за вода на дизеловия филтър, а по-лекото дизелово гориво продължава през вътрешността на филтъра към изходящата тръба. При използване на дизелови филтри без резервоар за вода, между резервоара и горивната помпа в захранващия тръбопровод се монтират отделни сепаратори за вода.

Филтърни комплекти и филтърни Патрони

Дизеловите филтри се предлагат на пазара под формата на комплекти и патрони. Филтърният комплект се използва при цялостна подмяна на класически тип филтър, а екологичните филтърни патрони служат за замяна само на филтриращиите елементи на филтрите с неподвижен, интегриран корпус.



Филтриращи елементи

При дизеловите мотори с разпределителни и редови помпи за впръскване се използват филтри със звездообразни филтриращи елементи.
Предимства на тази система са:
• По-продължителен експлоатационен живот на филтъра благодарение на по-голямата филтрираща площ
• Oптимално отделяне на водата от горивото
• Издръжливост на големи замърсявания
• Ниско съпротивление на горивния поток

Дизелов филтър за захранващата горивоподаващата тръба
За разлика от филтърните комплекти, дизеловите филтри за захранващата горивоподаващата тръба не се завинтват челно, а проточно в горивоподаващата тръба и се фиксират допълнително със скоба поради високото си тегло.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum