Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Хидравлични филтри от тях зависи надеждността на хидравличната система  (Прочетена 7162 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

16 Октомври, 2011, 00:44:27
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Надеждността на хидравличната система зависи в голяма степен от свойствата на маслото и трайността на отделните й елементи (помпа, клапани, уплътнения, серводвигатели и др.), подложени на действието на високи налягания, изтриване и ерозия, предизвикана от явлението кавитация.


За да се осигурят оптимални условия за експлоатация на хидравличната система, се употребяват филтри, задачата на които е отстраняване на намиращите се в хидравличното масло замърсявания.
Към основните замърсявания на хидравлично масло се отнасят:
 
  • тини, които са суспензия от много дребни частици прах, метални стърготини, възникнали в резултат на триене на работни части, а също така и от продукти на химична деградация на маслото;
  • твърди частици от прах, метални стружки и частички, които могат да предизвикат внезапни  и трудни за предвиждане аварии, напр. повреди на клапани, заклинване на подвижните елементи на помпата, клапаните или серводвигателите.
В хидравличните системи най-често се употребяват филтри в разглобяеми корпуси със сменяеми филтриращи елементи. В хидравличните системи, изискващи точно очистване, масово се употребяват филтриращи елементи с преграда, изработена от специална хартия или филтърно влакно, често на гънки, заедно със стоманена мрежа с дребна плетка. Тези филтри се характеризират с много добри филтрационни свойства и с висока устойчивост към механични натоварвания.
В хидравличните системи, където не се изисква висока точност на очистване на маслото, често се употребяват мрежови филтриращи елементи, в които филтрационната преграда е изработена от метална мрежа с много дребна плетка. Те показват относително малка ефективност на очистването, тъй като са способни да прихващат само големи замърсявания. Тяхното основно преимущество е възможност за повторна употреба след точно очистване на филтрационната преграда.
Безаварийността на хидравличната система зависи в голяма степен от свойствата на маслото и издържливостта на съответните елементи {помпи, клапани, уплътнения и др.}, които са под въздействието на високо налягане, триене или гравитация.
Хидравличните филтри, в зависимост от вида на филтрационната преграда, могат да бъдат: мрежови, фигурни, обемни и повърхностни.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum