Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Датчик на термометъра W124  (Прочетена 41648 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

13 Октомври, 2011, 22:42:47
Отговор #30
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Оох,само да стане ще се похваля tongue...
Сега си мисля,по какаъв начин да го монтирам в тръбата на стария сензор,понеже вече го изтърбуших. ("изтърбуших" е супер дума laf ).Щото нали датчика ще е в него,ама трябва да прави контакт с метала по някакъв начин,за да са реални градусите.Мислех си,да му сложа на върха една термопроводяща паста,от тази дето се слага между процесора и вентилатора на компа,остана ми една спринцовка от една процедура преди време.И другото назад да го запълня с накакво лепило (или някаква смола,може би....).После един  термошлаух накрая,от по-здравите и така....
Само си го мисля,де!Ако някой има идеи,ще съм благодарен! :bow: beer
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz


14 Октомври, 2011, 20:49:13
Отговор #31
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Оох,само да стане ще се похваля tongue...
Сега си мисля,по какаъв начин да го монтирам в тръбата на стария сензор,понеже вече го изтърбуших. ("изтърбуших" е супер дума laf ).Щото нали датчика ще е в него,ама трябва да прави контакт с метала по някакъв начин,за да са реални градусите.Мислех си,да му сложа на върха една термопроводяща паста,от тази дето се слага между процесора и вентилатора на компа,остана ми една спринцовка от една процедура преди време.И другото назад да го запълня с накакво лепило (или някаква смола,може би....).После един  термошлаух накрая,от по-здравите и така....
Само си го мисля,де!Ако някой има идеи,ще съм благодарен! :bow: beer
Сензра трябва да прави контакт с въздуха - нали мери температурата на въздуха
Напъхай сензора в оригиналната тръбичка и си го остави там ...зад номера(нали там седи)
Пусни някоя снимка, че не се сещам в момента как беше - въпреки, че преди години съм го свалял и аз

14 Октомври, 2011, 21:02:27
Отговор #32
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Пусни някоя снимка, че не се сещам в момента как беше - въпреки, че преди години съм го свалял и аз


Ето Владек
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

14 Октомври, 2011, 22:27:47
Отговор #33
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
А така
Тая тръбичка е от мед(мисля), може и алуминий(пак мисля)
Вътре е напъхан тоя терморезистор и е натъпкано със термопроводяща силиконова паста, така щото повърхността на осезателя(медната тръбичка) да е с по-голяма площ, а пастата предава температурата на ...терморезистора
Това цялото нещо, няма допирна точка с ламарината на купето, щото, ако има, ще е в температурна зависимост от ламарината на купето а не на въздуха(ще е доста лениво - температурният хистерезис ще е огромен

17 Октомври, 2011, 16:24:10
Отговор #34
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Опа,датчикът дойде навреме!

Едно желание,една мечта-Mercedes Benz


17 Октомври, 2011, 17:16:05
Отговор #35
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Супер,  сега си ти. welldone
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

17 Октомври, 2011, 21:46:34
Отговор #36
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Опа,датчикът дойде навреме!

Хайде бе
Слагай тая цинцерка и почвай да се хвалиш welldone
 beer

18 Октомври, 2011, 18:51:32
Отговор #37
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Така,датчикът вече функционира,въпроса е до кога.  laf
Значи първо изпразних цялото съдържание на металната тръбичка.

« Последна редакция: 18 Октомври, 2011, 18:54:53 от gosho777 »
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

18 Октомври, 2011, 18:58:05
Отговор #38
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Браво,  добре свършена работа.good job

Ще работи  :wink:, тези термозистори се повреждат от механичени повреди натиск удар), поне така пише по западните форуми на Мерцедес.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

18 Октомври, 2011, 19:24:40
Отговор #39
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Олее ,писах един час и накрая ми изписа грешка и ме върна в първи клас kill_myself kill_myself kill_myself
« Последна редакция: 18 Октомври, 2011, 19:52:55 от gosho777 »
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz


18 Октомври, 2011, 19:52:12
Отговор #40
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
След това намазах "главичката" на датчика с термопроводяща паста и го поставих в празната тръбичка,като останалата част запълних със силикон.Така останаха да стърчат два кабела;
После изолирах със термошлаух... (тука яката изолация,щото толкова ми е акъла);
Отивам при колата и там на оголените кабели закачам вече готовия "датчик";
Всяко по отделно го изолирах и накрая заедно с по-голям шлаух;
Всичко се монтира на мястото си и отивам със стиснати палци да гледам дисплея tongue
Давам на контакт и показва 18 градуса.....хмм,като че ли е по-студено,незнам,може да се е загрял докато свивах термошлауха....Отивам да направя едно кръгче.Закова на 16 градуса и не мръдна,значи все пак работи good job
Тази работа с опакования като пашкул датчик можеше да си я спестя,ако не бях му отрязал върха,щеше да има само един шлаух на опашката,ама няма нищо,важното е че работи.Обаче в багажника намерих стария датчик(този дето го орезилих беше втория),все още цял,а имам и резервно термисторче,така че мога да го направя и него и със сигурност ще стане по-добре.Аз взех общо 3 термистора-2 за мен и един за колегата AMG.
Ами това е за сега,само неможах да синхронизирам снимките под всяко описание,щеше да изглежда по-нагледно.
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

18 Октомври, 2011, 19:54:27
Отговор #41
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
И така...
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

18 Октомври, 2011, 21:54:48
Отговор #42
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Надявам се, че си напълнил тръбичката с температурно проводящата паста и след това си напъхал целият пластмасов корпус на сензора(терморезистора)
Така ще увеличиш термопредаването то тръбичката да сензора на ...100%
Това е много важно
Залепваш сензора за тръбичката от горната - външната страна, така щото да не попада вътре в тръбичката залепващ силикон
Нали така

19 Октомври, 2011, 06:46:15
Отговор #43
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Точно така направих.Само дето сега е опакован като мумия и само върхът се подава навън. :benz-bg:
Иначе само като духнеш леко върху нея и веднага си променя съпротивлението.Това го мерих с мултицета преди да го монтирам.Значи температурата се предава много добре на датчика вътре.
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

22 Октомври, 2011, 20:50:37
Отговор #44
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Точно така направих.Само дето сега е опакован като мумия и само върхът се подава навън. :benz-bg:
Иначе само като духнеш леко върху нея и веднага си променя съпротивлението.Това го мерих с мултицета преди да го монтирам.Значи температурата се предава много добре на датчика вътре.
Те това се иска welldone
 beer



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum