Мерцедес седани > W124

Смяна на табло на Mercedes Benz W124

(1/1)

M23J:

Таблото не се държи на болтове, щипки и т.н. Необходимо е само да се издърпа.
Това става със следните инструменти:


Какво виждате тези 'куки' не са особено сложни и всеки може да си направи от тел  или от стари спици от колело.
Подхващата леко таблото от двете страни и го издърпвате внимателно.
Отвивате жилото на километража, откачате оборотомера и останали кабелчета като си отбелязвате кое къде отида и таблото е готово за вадене.
Ето как излглежда навън:

















Ако не подлежи на ремонт, намирате ново табло и поставяте по обратния ред.

Bogo®:
Демонтаж и монтаж на контролното табло

•   Откачете проводника от минусовата клема на акумулатора.
•   Свалете долното щитче в лявата част на арматурното табло.
•   Свалете лявата тръба на въздухопровода.
•   Откачете гъвкавия задвижващ вал на скоростомера от контролното табло.
•   Извадете контролното табло като откопчаете ключалките.
•   Откачете куплунзите от контролното табло.
Монтажът на контролното табло се извършва в обратна на демонтажа последователност



Детайли на контролното табло
1 - козирка; 2 - капак; 3 - оборотомер; 4 - часовник; 5 - скоростомер; 6 - комбиниран указател за налягането на маслото, температурата на охлаждащата течност, нивото на горивото и силата на тока; 7 - гъвкав задвижващ вал на скоростомера; 8 - подвеждащ маркуч на указателя за налягането на маслото; 9 - вакуумен маркуч на иконометъра


Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия