Джипове, Ванове и Други > Проблеми и ремонти за V класа
пробеми с запалването на вито CDi 111 2005г
(1/1)
kozarov:
здравейте . купих въпросното вито да пренеса багаж до България . натоварих багажа и проблем не ще да запали . разбирам малко от механика и ел. инсталации но съм работил винаги с схеми и конструктивни чертежи да не обяснявам за себе си . и така проверих горивния филтър нов помислих че има въздух в системата .за мое учудване нямаше гориво стигнах до резервоара и изненада помпата в резервоара беше изгоряла . от там в магазина и изненада помпа нова 390 евро няма как купих я монтирах я проверих да ли работи и има циркулация на гориво всичко окей запали от първия път казах си готово ще въри стана късно и реших да тръгна на сутринта . на сутринта нова изненада пак неще да пали . пак проверка на помпа гориво филтър всичко ок стигам до помпа високо налягане от нея не не хвърля гориво към рейката на самата помпа има два датчика демонтирах ги и разбирам че едното е датчик за температура на горивото а другото е някакъв изпълнителен механизъм до него идва 12 волта и по вхдове и изходи на помпата прецених че е някакъв клапан за спиране на горивото подадох му принудително 12 волта и спазих полиритета за плюс и минус и горивото текна от изхода на помпата мотирах всичко и за моя изненада при подаването на 12 волта да въпросния глапан ок компа го сабаря до 4 волта сега и компа проверка на кабелите намерих въпросните пинове разглобяване на компа и нова изненада нагорели пътечки по платката запояване възтанових стабилните 12 волта към електромагнитния клапан за горивото припали два три пъти и до там сега е пълна тишина л какво прави в момента давам на контакт чувам подкачващата помпа изгасва лампата на подгрева завъртам ключа за старт и тишина е викам си до тук бях без помощ няма да стане извиках сервиз мерцедес като видяха разхвърлената ел инсталация и директно ми отказаха сервиз при нас във Франция има едно списание RTA ЗА ОПРЕДЕЛЕН ТИП АВТОМОБИЛИ ПЪЛНА СЕРВИЗНА ДОКУМЕНТАЦИЯ обадих се и изненада за всички автомобили средна цена 40 евро за вито 90 евро пръчвам я и нова изненада 15 дена доставка баси каръка с тоя автомобил отиде ми и отпуската и и една торба пари и до БЪЛГАРИЯ НЕ СТИГНАХ
МОЛБАТА МИ КЪМ ВАС Е ЗА ПОМОЩ В РАМКИТЕ ДО ДВА ДЕНА ЗА ИДЕИ ЗА РЕМОНТ ИЛИ НЯКАВА ТЕХ . ДОКУМЕНТАЦИЯ
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
kozarov:
ЗАБРАВИХ МОТОРА Е 636 2.2 ЦДИ ТУРБО 109 КОНЯ
niknd:
по твоите обяснения явно си изгорил моторния копм
на този клапан дето му подаваш 12в отива променливо напрежение
с определена честота на запълване
пътечките сигурно си ги изгорил като си подал напрежение
ама най добре намери някаква диагностика и виж все пак какви грешки дава
kozarov:
ЗДРАВЕЙТЕ . искам да благодаря на колегите от френския сайт за бързата и точна информация която ми дадоха полезните съвети и насърчаването . БЛАГОДАРЯ и на вас че сте прочели поста ми може да отиде в архива
за информация да ви споделя какво се е случило . когато съм пробвал бензиновата помпа с включване и изключване на контактния ключ а и това е вероятно с мазни ръце да съм замърсил ключа и чипа да не е коренспондирал с декодера е заключил системата за палене и така с вид на две операции възтанових тази коренспонденция и колата отново замърка утре с мръсна газ за българия и един комплект ключове гидория и зареден телефон с интернет и дано безаварийно стигна българия
БЛАГОДАРЯ ВИ ОТНОВО
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия