Важна - полезна информация > Ходова част и купе

Смяна на центриращата втулка на Mercedes

(1/1)

Bogo®:

Продължава от: Карданно предаване на Mercedes
•   Вдигнете автомобила.
•   Отбележете взаимното положение на разделяните детайли на карданния вал.
•   Освободете гъвкавия съединител на карданния вал от фланеца на вторичния вал на скоростната кутия или задвижващото зъбно колело на главното предаване.
•   В зависимост от комплектацията свалете демпфера на гъвкавия съединител от предния вал. Ако е необходимо, избийте центриращите втулки на демпфера с помощта на цилиндричен дорник с диаметър 10 мм и дължина около 150 мм.
•   Свалете гъвкавия съединител.
•   С помощта на плосък секач избийте центриращата втулка от гъвкавия съединител на карданния вал.
•   Набийте нова центрираща втулка, като спазите размера на наддаването й спрямо плоскостта на гъвкавия съединител.
•   Поставете 6 г пластична смазка в центриращата втулка.
•   Сглобете гъвкавия съединител с демпфера, каю спазите монтажните белези за взаимно разположение на детайлите.
•   Свържете карданния вал към фланеца на вторичния вал на скоростната кутия или задвижващото зъбно колело на главното предаване, като смените гайките.



Монтаж на центриращата втулка
А - набиване с дорник; В - наддаване на центриращата в тулка спрямо плоскостта на гъвкавия съединител; а - размер за втулката на съединителя на задния карданен вал; Ь - размер за втулката на съединителя на предния карданен вал


Закрепване на задвижващия вал на колелото към фланеца на изходящия вал на диференциала
1 - предпазна шайба; 2 - самозаконтрящи се болтове

Продължава: Демонтаж и монтаж на задвижващия вал на колелото на Mercedes

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия