Важна - полезна информация > Ходова част и купе
Смяна на центриращата втулка на Mercedes
(1/1)
Bogo®:
Продължава от: Карданно предаване на Mercedes
• Вдигнете автомобила.
• Отбележете взаимното положение на разделяните детайли на карданния вал.
• Освободете гъвкавия съединител на карданния вал от фланеца на вторичния вал на скоростната кутия или задвижващото зъбно колело на главното предаване.
• В зависимост от комплектацията свалете демпфера на гъвкавия съединител от предния вал. Ако е необходимо, избийте центриращите втулки на демпфера с помощта на цилиндричен дорник с диаметър 10 мм и дължина около 150 мм.
• Свалете гъвкавия съединител.
• С помощта на плосък секач избийте центриращата втулка от гъвкавия съединител на карданния вал.
• Набийте нова центрираща втулка, като спазите размера на наддаването й спрямо плоскостта на гъвкавия съединител.
• Поставете 6 г пластична смазка в центриращата втулка.
• Сглобете гъвкавия съединител с демпфера, каю спазите монтажните белези за взаимно разположение на детайлите.
• Свържете карданния вал към фланеца на вторичния вал на скоростната кутия или задвижващото зъбно колело на главното предаване, като смените гайките.
Монтаж на центриращата втулка
А - набиване с дорник; В - наддаване на центриращата в тулка спрямо плоскостта на гъвкавия съединител; а - размер за втулката на съединителя на задния карданен вал; Ь - размер за втулката на съединителя на предния карданен вал
Закрепване на задвижващия вал на колелото към фланеца на изходящия вал на диференциала
1 - предпазна шайба; 2 - самозаконтрящи се болтове
Продължава: Демонтаж и монтаж на задвижващия вал на колелото на Mercedes
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия