Мерцедес седани > W201(190)
Демонтаж и монтаж на ГНП на Mercedes 190 diesel
(1/1)
Bogo®:
• Свалете кожуха на радиатора и вентилатора.
• Свалете въздушния филтър.
• Разхлабете и свалете многоканалния ремък, задвижващ вспомагателните агрегати.
• Завъртете коляновия вал. докато буталото на първи цилиндър заеме положение, съответстващо на 15" след ГМТ.
• Откачете тръбопроводите на дюзите и горивопроводите от горивна помпа.
• Откачете вакуумните маркучи от горивната помпа.
• Откачете жилото, управляващо подаването на гориво и щангите.
Горивна система и задвижване на управлението за подаване на гориво
А - автомобипи с механична скоростна кутия; В - автомобили с автоматична скоростна кутия; 1 ? вьздухоприемник; 2 - корпус на въздушния филтър; 3 - въздушен филтър; 4 ? конзола на задвижването на подаването на гориво; 5 ? лост; 6 - щанга; 7 - междинен пост; 8 - щанга; 9 ? лост за управление подаване!о на гориво в автомобипи с автоматична скоростна кутия; 10 - ЖИЛО, управляващо подаването на гориво; 11-постна педала на газта; 12- педал на газта; 13 - резервоар за гориво; 14 - горивен филтър; 15 - горивонагнетателна помпа; 16 ? маркучи и тръби за подаване на гориво (горивопроводи); 17- термостат
• Развийте пробката за регулиране ъгъла на предварение на подаването на гориво.
• Поставете стебло (601 589 05 21 00) за регулиране предварението на подаване от гориво на ГНП.
• Откачете куплунга на регулатора на празния ход.
• Свалете вакумната помпа на спирачната система.
• Развийте централния болт, закрепващ оста на горивната помпа към задвижващото зъбно колело.
ЗАБЕЛЕЖКА: Този болт е с лява РЕЗБА
• Развийте трите болта, закрепващи горивната помпа към капака на разпределителния механизъм, и задния закрепващ болт.
• Свалете горивната помпа, като я наклоните назад.
• Преди да монтирате горивната помпа, проверете дали коляновият вал се намира в положение, съответстващо на ъгъла на предварение на подаване на гориво и с помощта на дорник, поставен на щифта на ре-
Определяне на ъгъла на предварение на подаването на гориво от горивната помпа. Регулаторът трябва да бъде блокиран с дорник за регулиране на горивната помпа, а коляновият вал трябва да се намира в положение, съответстващо на положението на буталото на първи цилиндър на 17° спед ГМТ.
Определяне ъгъла на предварение на подаването на гориво от ГНП
1 - електрически датчик за определяне ъгъла на предварение на подаването на гориво 617589 021 00; 2 - винт за регулиране положението на ГНП.
гупатора (вж. илюстрацията), поставете горивната помпа в положение на регулиране на ъгъла на предварение на подаването на гориво.
• Монтирайте горивната помпа, при което регулировъчният винт трябва да бъде в средно положение.
• Свалете дорника от горивната помпа.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия